خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا:

نیروی انتظامی با کمترین هزینه بیشترین اثربخشی را داشته است

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۵۸۲

فرمانده ناجا گفت: ماموران نیروی انتظامی با عنایت الهی و جدیت و تلاش مضاعف موفق شدند، ماموریت‌ها را در سال جاری به خوبی انجام دهند و با کمترین هزینه بیشترین اثربحشی را در اجرای ماموریت‌ها داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری در مراسم تکریم و معارفه جمعی از فرماندهان و معاونان ناجا با تشکر از زحمات نیروی انتظامی گفت: یک سال پرکار برای نیروی انتظامی بود و انصافان همکارانم در نیروی انتظامی تلاش بسیاری در سال ۹۷ داشتند.

وی ادامه داد: همکاران ما با عنایت الهی و جدیت و تلاش مضاعف موفق شدند ماموریت‌ها را در سال جاری به خوبی انجام دهند و با کمترین هزینه بیشترین اثربخشی را در اجرای ماموریت‌ها داشته باشند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی امروز جزو سازمان‌های مورد اعتماد مردم است، تصریح کرد: در نظرسنجی‌ها اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزایش پیدا کرده که بزرگترین سرمایه ما است و از این بابت خدا را شاکریم و امیدواریم خدمتگزار خوبی برای این مردم و سرباز خوبی برای ولایت باشیم.

اشتری با اشاره به اهداف نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی باید در تراز جمهوری اسلامی ایران باشد و برای رسیدن به پلیس در تراز جمهوری اسلامی قدم‌های خوبی در سنوات گذشته برداشته شده اما باید با تقویت زیرساخت‌ها و همچنین نیروها از نظر اعتقادی و آموزشی و استفاده از تکنولوژی روز به نقطه مطلوب نزدیک شویم و امیدوارم در سال جدید با شتاب بیشتری در این مسیر حرکت کنیم.

سردار اشتری درباره علت جابجایی‌ها در نیروی انتظامی گفت: یکی از دلیل این جابه‌جایی‌ها برای تحول در کارهاست مدیران ما این روحیه را دارند، این جابجایی‌ها با و تحول‌ها در اقدامات نیروی انتظامی قطعا موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: این جابه‌جایی‌ها برکاتی را برای ما خواهند داشت که همه بر آن واقف هستند، در دوره‌های گذشته نیز جابه جایی هایی که در نیروی انتظامی داشتیم باعث تحول شده و ما این موضوع را تجربه کردیم هدف اصلی ما از این جابجایی ها تحرک بیشتر است.

 فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: فرآیند این جابجایی ها بر اساس ظرفیت تخصص و سنوات خدمتی صورت گرفته است و اینگونه نیست که این جا به جایی ها یک‌شبه صورت گرفته باشد ما بر روی ظرفیت همه افراد فکر کرده ایم و این فرآیند یک فرآیند عالمانه است.

سردار اشتری با تأکید بر اینکه بنای ما این است که به سمت جوانگرایی برویم، گفت: میانگین سن خدمتی در نیروی انتظامی پایین آمده و امیدواریم در سال آینده میانگین سنوات خدمتی به نسبت گذشته پنج سال پایین تر بیاید. همچنین یکی از اولویت‌های ما این است که از داخل سازمان افراد متخصص انتخاب شود.

وی ادامه داد: انتصابات بر اساس معیارهایی چون صلاحیت‌های فردی، انقلابی، جهادی، ولایی، فعال بودن، پرانرژی و انگیزه بالا بوده است. ما در ماموریت‌های مان با بحران ها و آسیب های بسیاری مواجه هستیم و شخصی که مسئولیت دارد باید توان و تجربه لازم را برای مقابله با بحران داشته باشد.

سردار اشتری در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص اقدامات نیروی انتظامی در پایان سال گفت: نیروی انتظامی آمادگی لازم را برای انجام ماموریت های پایان سال دارد. همچنین درباره چهارشنبه آخر سال با توجه به اینکه در سال‌های گذشته شاهد خسارت‌هایی بوده ایم آمادگی لازم برای جلوگیری از این خسارت‌ها را داریم.

 وی تأکید کرد: خط قرمز نیروی انتظامی آرامش و امنیت مردم است که اگر کسی قصد برهم زدن آرامش و امنیت مردم را داشته باشد با جدیت با او برخورد خواهیم کرد.

 سردار اشتری همچنین درباره قرارگاه نوروزی ناجا گفت: قرارگاه نوروزی ما به طور رسمی از ۲۵ اسفندماه آغاز به کار کرده و تا پایان تعطیلات نوروز به کار خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز