خبرگزاری کار ایران

ابتکار در بازدید از کانون اصلاح و تربیت قم مطرح کرد؛

توجه ویژه تمامی مسئولین استان برای حل مشکلات نوجوانان در همه ابعاد

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۵۴۷

معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان وخانواده به همراه استاندار قم و معاون سیاسی وامنیتی استاندار، معاون دادستان و قضات ناظر بر زندان با همراهی مدیرکل زندان‌های استان قم از بخش‌های مختلف و فعالیت‌های کانون اصلاح و تربیت و اردوگاه حرفه آموزی وکاردرمانی قم بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، معصومه ابتکار در بدو ورود به کانون قم گروه سرود مددجویان در مدح حضرت امام رضا علیه السلام پرداخته و احدی از نوجوانان کانون به نمایندگی از مددجویان ضمن عرض خیر مقدم و خوش‌‌‌‌‌آمدگویی از اوضاع و احوال زندگی ایشان در جامعه و تغییر مسیر زندگی‌شان در کانون مطالبی را عنوان کرد.

وی با برخوردی صمیمانه و مادرانه با تک‌‌‌تک مددجویان صحبت کرده و از وضعیت فردی، خانوادگی، اجتماعی آنان مطلع و خواستار توجه ویژه تمامی مسئولان استان برای حل مشکلات نوجونان و رسیدگی در تمامی ابعاد شدند.

در این بازدید، سیدعلی تهامی مدیرکل زندان‌های استان قم گزارش مبسوطی از روند بازسازی کانون قم و اعمال تغییرات برای تلطیف فضای کانون و شباهت آن با مدرسه آموزشی، شبانه‌‌‌‌روزی و همچنین فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، ورزشی، بهداشتی و اشتغال کانون ارائه کردند.

در این بازدید کلیه قسمت‌های کانون از جمله فضای خوابگاهی، سالن عذاخوری، کتابخانه، سالن ورزشی، کارگاه فنرسازی، کلاس‌های آموزشی و حرفه‌‌‌آموزی و همچنین اماکن پشتیبانی کانون اعم از آشپزخانه صنعتی، نانوایی مورد بازدید قرار گرفت.

در ادامه ابتکار، در بازدید از بند نسوان با زندانیان بند نسوان ملاقات چهره به چهره کرد و از کارگاه‌های اشتغال، آموزش فنی و حرفه ای، سالن ورزشی و سایر بخش‌های بند نسوان بازدید کردند.

در پایان این دیدار ابتکار از مدیران، مسئولان و مددکاران به خاطر خدمات ارائه شده در بخش‌های نوجوانان، ورزش، آراستگی کارگاه‌ها و بند و امور بهداشتی اندرزگاه نسوان و تنوع غذا تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز