خبرگزاری کار ایران

رنجبرزاده در تذکری:

منابع اعتباری کافی در اختیار داریم اما توزیع و نظارت‌ها دچار مشکل است

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۳۵۹

نماینده مردم اسدآباد گفت: مردم در زمینه معیشت تحت فشار سنگینی قرار دارند، دولت باید بداند که تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها را به صورت آنی و نظارت‌ها را دقیق انجام دهد، همه می‌دانیم منابع اعتباری کافی در اختیار قرار دارد اما توزیع و نظارت‌ها دچار مشکل هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، اکبر رنجبرزاده در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود گفت: در جریان بررسی لایحه بودجه ۳ اقدام بسیار آرامش‌بخش در جامعه در زمینه حقوق‌ها صورت گرفت و ۴.۵ هزار میلیارد تومان به منظور همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و تأمین اجتماعی تخصیص داده شد که بسیار ارزشمند بود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به حقوق‌های پایین توانست رضایت نسبی را ایجاد کند، تصریح کرد: مردم در زمینه معیشت تحت فشار سنگینی قرار دارند، دولت باید بداند که تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها را به صورت آنی و نظارت‌ها را دقیق انجام دهد، همه می‌دانیم منابع اعتباری کافی در اختیار قرار دارد اما توزیع و نظارت‌ها دچار مشکل هستند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه امیدواریم با تدابیر مجلس در بودجه ۹۸ طی سال آینده شاهد آرامش در جامعه باشیم، خاطر نشان کرد: تذکری به وزیر راه و شهرسازی در زمینه راه‌های روستایی شهرستان اسدآباد دارم که منابع در اختیار دارند اما پیمانکاران در زمینه اجرا دچار مشکل شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز