خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا:

کسی حق ندارد، از مامور پلیس فیلم بگیرد و طلبکار شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۳۲۷

فرمانده ناجا گفت: کسی حق ندارد، در حین انجام ماموریت بیاید و از مامور فیلم بگیرد و طلبکار شود.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا در دومین روز چهاردهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور ناجا گفت: مجموعه راهور یکی از مجموعه های پرکار ناجاست، ایجاد نظم در حوزه ترافیک کار سختی است.

وی ادامه داد: زیرساخت ها به اندازه تعداد سفرها و خودروها افزایش نیافته است، اما به نسبت جمعیت و خودرو تعداد کشته های تصادفات کاهش داشته است.

سردار اشتری با بیان اینکه بودجه ایمنی راه‌ها کم است و تامین نمی شود، تصریح کرد: بخشی از عوامل تاثیرگذار در تصادفات در دست ناجا نیست ولی آنجایی که دست ماست از جان مایه گذاشته ایم.

وی ادامه داد: بر اساس نظرسنجی صورت گرفته اعتماد مردم به ناجا افزایش یافته است و امسال نیز نسبت به سال قبل این میزان افزایش داشته است.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: اعمال قانون برای خود مردم و آرامش مردم است. از سوی دیگر‌ ما نیز گزینشی اعمال قانون نمی کنیم.

او درباره دریافت جریمه های راهنمایی و رانندگی گفت: نفع جریمه ها به ناجا نمی رسد و همه آن وارد خزانه دولت می شود. هیچ کار خدماتی در ناجا نداریم که درآمد آن به حساب ناجا برود.

وی تاکید کرد: در اجرای قانون هیچ تبعیضی نداریم و نه خودرو و نه شخصیت داخل آن برای ما اهمیتی ندارد. اگر در اجرای قانون مامور ما کوتاهی کرد مردم با ۱۹۷ تماس بگیرند و ما رسیدگی می کنیم. اما کسی حق ندارد در حین انجام ماموریت بیاید و از مامور فیلم بگیرد و طلبکار شود. کسی حق ندارد به مامور توهین کند. ما از مامور متعهد در هر جای کشور حمایت می کنیم.

وی در خصوص حادثه پیش آمده در شیراز و مازندران گفت: در این دو حادثه به شدت با راننده متخلف برخورد شد. حمایت از ماموران ما باید اطلاع رسانی شود. پلیس نیز با هرکسی که بخواهد در مقابل قانون بایستد مقتدرانه برخورد می شود.

فرمانده ناجا با بیان اینکه کمترین تخلفات و پاکدست ترین نیروها را ناجا دارد، تشریح کرد: مردم در نوروز در فشار اقتصادی هستند و ما نباید این فشار را بیشتر کنیم و باید رعایت حال مردم را هم بکنیم.

وی خطاب به ماموران راهور گفت: ماموران کمین نکنند و جایی بایستند که مردم پلیس را ببینند. این موضوع مهمی است و باید این امر در نوروز اجرا شود. آمار برای ما مهم نیست نه در جریمه و نه در توقیف. ما دنبال این هستیم که مردم قانون را رعایت کنند و کاهش تصادفات و تلفات را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز