خبرگزاری کار ایران

رونمایی و انتشار نماهنگ فیلم جن زیبا+فیلم

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۳۱۵

وزارت ارشاد به الیسا یالتینتاش برای حضور در کلیپ فیلم سینمایی جن زیبا مجوز نداد.

 به گزارش ایلنا، نماهنگ فیلم سینمایی جن زیبا به کارگردانی بایرام فضلی و با صدای میثم پویان فر منتشر شد.

قرار بود این موزیک ویدئو با صدای میثم پویان‌فر که از بازیگران این فیلم است و «الیاس یالتینتاش» خواننده ترکیه‌ای ساخته شود اما وزارت ارشاد برای الیاس یالتینتاش مجوز نداد تا همکاری هنرمندان ایرانی و ترکیه‌ای در این فیلم کامل نشود.

نماهنگ فیلم سینمایی جن زیبا با صدای میثم پویان فر و با ترانه‌ای از نیلوفر لاری پور و با تنظیم امیرعباس لطیفی، میکس و مستر امیر تفرشی و با کارگردانی علی تقی پور ساخته شده است. طراحی لباس این نماآهنگ به عهده محبوبه بلندی طراح برنده طاووس طلایی جشنواره مد و لباس فجر بوده است.

فیلم سینمایی جن زیبا به کارگردانی بایرام فضلی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید و با حضور فرهاد اصلانی و نورگل یشیلچای ساخته شده و با استقبال خوب مخاطبان همراه شده است. مخاطبان در سایت سینما تیکت به این فیلم امتیاز 4 ستاره از مجموع 5 ستاره را داده‌اند.

جن زیبا محصول ایران و ترکیه است و در ادامه اکران در ایران در کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان به نمایش درمی‌آید.

حجم ویدیو: ۳۱.۴۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۴:۱۷ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز