خبرگزاری کار ایران

تشدید فعالیت گشت های نظارتی نوروزی در کردستان

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۱۶۶

مدیر کل اداره تعزیرات حکومتی کردستان از تشدید فعالیت گشت های نظارتی نوروز در این ایام خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدنجیم حسینی، اظهار داشت: گشت های نظارتی و سیار بصورت روزانه و در معیت سایر دستگاههای نظارتی تشدید شده است.

وی با اشاره به تاثیرات مثبت روانی گشت های نظارتی در بازار، از مردم خواست: در راستای اعمال وظایف بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی و سایر دستگاههای دخیل در امر نظارت بازار، مأموران متولی را یاری نمایند و در صورتی که مورد اجحاف قرار گرفتند با ارتباط مستقیم با اکیپ های گشت شکایات خود را به بازرسان و شعب سیار اعلام کنند.

حسینی با اشاره به تغییرفعالیت گشت های نظارتی در ایام انوروز،گفت: فعالیت اکیپ‌های نظارتی از ساعت هفت و نیم صبح الی بیست شب تشدید شده است. لذا مردم استان می‌توانند با اعلام گزارش به ادارات تعزیرات در سطح استان ارتکاب تخلفات به این نهاد را اعلام کنند.

مدیر کل اداره تعزیرات حکومتی کردستان تصریح کرد: 5 شعبه در شهرستان سنندج، دو شعبه در سقز ، دو شعبه در مریوان و در شهرستان‌های بانه ، قروه ، کامیاران و بیجار هر کدام یک شعبه بصورت تمام وقت مشغول فعالیت هستند، همچنین پرونده‌های دیواندره و دهگلان توسط شهرستان‌های همجوار پوشش داده می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز