خبرگزاری کار ایران

میریان خبر داد:

تعطیلی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۹۱۸

مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در قزوین از تعطیلی موقت این دفتر به دلیل نبود شرایط لازم برای ارائه خدمات به شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سید مرتضی میریان گفت: در پی انتقال موزه هدایای دکتر علی اکبر صالحی (وزیر خارجه سابق) از ساختمان سردار مفخم محل فعلی استقرار نمایندگی وزارت خارجه در قزوین، نیروهای خدماتی و نگهبانی که متعلق به شهرداری بودند،از چهارشنبه هفته قبل این محل را ترک کرده اند.

وی اظهار داشت: فعلا نیروی خدماتی و نگهبانی برای این نمایندگی در نظر گرفته نشده و ما نیز این شرایط و عدم امکان خدمات دهی به شهروندان را به اطلاع استانداری و فرمانداری رسانده‌ایم.

میریان افزود: اگر امکان در اختیار گذاشتن نیروی خدماتی و نگهبانی برای نمایندگی وزارت خارجه در قزوین وجود نداشته باشد، فعالیت دفتر تا اطلاع ثانوی متوقف می شود.

دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در قزوین مرداد ماه 95 در عمارت تاریخی سردار مفخم قزوین معروف به خانه امیرکبیر راه اندازی و آغاز به کار کرد.

ارائه خدمات کنسولی مختلف مانند صدور روادید (ویزا) به کشورهای مختلف به هموطنان و اتباع خارجی و ثبت وقایع چهارگانه برای اتباع بیگانه از جمله اهداف راه اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در قزوین است.

تسهیل در برقراری ارتباطات میان فعالان اقتصادی قزوین و کشورهای خارجی مختلف و ایجاد تعامل میان سرمایه گذاران داخلی و خارجی از دیگر اهداف تشکیل این دفتر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز