خبرگزاری کار ایران

مایک پنس:

نامزدهای حزب دموکرات تن به سیاست‌های شکست‌خورده سوسیالیسم داده‌اند

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۸۱۱

معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده نامزدهای ریاست‌جمهوری حزب دموکرات برای سال ۲۰۲۰ را سوسیالیست خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه یو.اس نیوز، «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهوری ایالات متحده، روز گذشته -جمعه- نامزدهای ریاست‌جمهوری حزب دموکرات برای سال ۲۰۲۰ را سوسیالیست خواند. 

مایک پنس که روز گذشته در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کاران سخنرانی کرد، از «برنی سندرز»، سناتور مستقل و سوسیالیست ایالت «ورمانت» انتقاد کرد.

وی همچنین گفت که دیگر نامزدهای حزب دموکرات جا پای سندرز گذاشته‌اند و «تن به سیاست‌های شکست‌خورده سوسیالیسم و شعارهای پشت‌وانتی و کارزارهای رسانه‌های اجتماعی داده‌اند.»

پنس همچنین به سیاست بیمه درمانی و طرح توافق سبز جدید اشاره کرد که نقشی پررنگ در شعارهای انتخاباتی نامزدهای حزب دموکرات دارد. 

پنس گفت: «در پس بیمه سلامت همگانی و طرح توافق سبز جدید، دموکرات‌ها از نظریات اقتصادی تکراری و نخ‌نمایی حرف می‌زنند که ملت‌های بسیاری را تحلیل برده و آزادی میلیون‌ها نفر را در قرن گذشته سرکوب کرده است. این سیستم همان سوسیالیسم است.»

معاون رئیس‌جمهور آمریکا افزود: «آن لحظه که آمریکا بدل به کشوری سوسیالیستی شود، دیگر نمی‌شود اسمش را آمریکا گذاشت.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز