خبرگزاری کار ایران

پیکان - پدیده؛ ملاقات استاد و شاگرد در شهرقدس

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۴۵۱

در یکی از دیدارهای این هفته لیگ برتر، پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان پدیده که یکی از مدعیان قهرمانی است، خواهد بود.

به گزارش ایلنا، یکی از جذابیت‌های این بازی حضور یحیی گل‌محمدی و حسین فرکی روی نیمکت دو تیم خواهد بود. از این بازی می‌توان به نوعی به عنوان تقابل استاد و شاگرد نیز نام برد. جایی که حسین فرکی در زمان مربیگری برانکو در تیم ملی به عنوان دستیار او فعالیت داشت و یحیی گل‌محمدی آن روزها یکی از بازیکنان خط دفاعی تیم ملی بود. 

یحیی از مربیان جوانی است که به چرخه‌ فوتبال ایران اضافه شده و این سال‌ها در هر تیمی که بوده نتایج خوبی گرفته‌است. از طرفی حسین فرکی را می‌توان یکی از مربیان پرافتخار فوتبال ایران دانست که سابقه‌ دو قهرمانی پیاپی لیگ برتر با تیم‌های فولاد و سپاهان در کارنامه دارد.

بعد از جدایی مجید جلالی از پیکان حسین فرکی هدایت این تیم را برعهده گرفت تا شرایط تیم را تغییر دهد. در سمت دیگر نتایج این فصل پدیده با یحیی باعث تعجب اهالی فوتبال شده؛ شاید قبل از شروع رقابت‌های لیگ برتر کمتر کسی تصور می‌کرد پدیده شانسی برای قهرمانی داشته باشد اما یحیی توانست بار دیگر ارزش‌های خود را نشان دهد. 

محمدحسین مرادمند از پدیده و محمد قاضی از پیکان دو بازیکنی هستند که به علت محرومیت قادر به همراهی تیم خود در این بازی نیستند. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه امام رضا مشهد برگزار شد که پدیده با نتیجه 2-1 حریف خود را شکست داد. 

با توجه به بازی سخت سپاهان، پدیده می‌تواند امیدوار باشد با کسب 3 امتیاز این دیدار و لغزش احتمالی سپاهان یک رتبه صعود کرده و جای تیم اصفهانی را در رده‌ دوم جدول بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز