خبرگزاری کار ایران

فرکی: تمام بازیکنان استقلال بزرگ هستند / هیچ وقت ندیدم یک تیم مانند ما توپ لو بدهد

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۵۹۴

سرمربی پیکان تهران در نشست خبری پس از بازی با استقلال اعلام کرد بازیکنانش عملکرد بسیار ضعیفی داشته‌اند و در توپ لو دادن مرتکب اشتباهات زیادی شدند.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی در پایان مسابقه هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال برابر استقلال تهران اظهار داشت: متاسفانه امروز شروع خوبی نداشتیم اما اختلاف ما با استقلال 4 گل نبود. روند بازی در یک زمان هایی در اختیار ما بود اما نتوانستیم به گل برسیم و روی یک اشتباه گل دریافت کردیم. امیدوارم کارشناسان داوری درباره صحنه پنالتی رحمتی روی مومنی صحبت کنند.

او ادامه داد: این پنالتی می توانست بازی را تغییر دهد. در مجموع ما امروز ضمن پذیرفتن شکست باید بگویم که اشتباهات ما این برد را فراهم کرد. تیم ما خیلی کار کرد و باید روی بحث روحی و روانی کار کنیم. اگر می خواهیم شرایط خوبی داشته باشیم، باید بیشتر کار کنیم. ما بازیکنانی داریم که بخشی از این بازیکنان مدعی هستند که به میدان بروند و این موضوع باعث می شود که ذهنیت بازیکنان ما درگیر اتفاقات باشد.

فرکی افزود: استقلال تیم بسیار خوب و پر مهره ای است. روی نیمکت این تیم را نگاه کنید و یا سکونشین ها را بررسی کنید، می بینید که همه بازیکنان آنها بزرگ هستند. استقلال یک روند خوب و یک اردو خارج از کشور داشته است. با توجه به شرایط متفاوت دو تیم و ادامه حضور بازیکنان قبلی در تیم ما، به زمان بیشتری نیاز داریم و امیدوارم این شکست را جبران کنیم.

سرمربی پیکان درخصوص اشتباهات بازیکنانش گفت: یکی از ایرادات مهم ما همین بود. من در چندین سال کار مربیگری ندیدم یک تیم این اندازه توپ لو بدهد و استقلال از هر اشتباه ما گل ساخت. ما فیلم بازی را آنالیز می کنیم و به بازیکنان نشان می دهیم که روی زمین، یک توپ چقدر تاثیر گذار است و ما چه اندازه توپ لو دادیم که شامل حال یک بازیکن نبود.

او در پایان گفت: همه بازیکنان ما تک روی می کردند و دنبال کار انفرادی بودند و تا به حال ندیده بودم یک تیم این اندازه توپ لو بدهد. برابر استقلال جریمه شدیم و 4 گل دریافت کردیم. البته بعد از شروع نیمه دوم و زمانیکه نتیجه یک بر صفر بود، نریمان جهان پشت محوطه جریمه با خطا متوقف شد و به نظرم کارشناسان باید نظر بدهند زیرا آن توپ تبدیل به گل دوم شد و با این شرایطی که ما داریم، طبیعی است که گل های بیشتری دریافت کنیم. در 15 دقیقه پایانی سعی کردیم با تغییر سیستم گل ها را جبران کنیم اما مشکل کار ما جای دیگری بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز