خبرگزاری کار ایران

اعطا مطرح کرد:

مطالبه کیفیت در حوزه معماری و طرح های شهری در یک دهه اخیر

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۰۴۱

رئیس همایش «تهران، چهار دهه معماری و طرح‌های شهری» با بیان اینکه در این حوزه طی یک دهه اخیر مطالبه کیفیت به یک امر جدی تبدیل شده است، تاکید کرد: این مطالبه باعث شد تا در مقطع ۴۰ سالگی انقلاب فرصتی را برای مرور و بازخوانی تجربیات حوزه معماری و طرح‌های شهری ایجاد کنیم.

به گزارش ایلنا، علی اعطا در نخستین روز همایش «تهران، چهار دهه معماری و طرح‌‌‌های شهری» با بیان اینکه برگزاری این همایش به مناسبت چهلمین ساگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کمیته معماری و طرح‌‌‌های شهری کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران برنامه‌‌ریزی شد، گفت: در نهایت چارچوبی برای برگزاری همایش پیشنهاد و اجرایی شد که براساس آن حوزه مسائل مربوط به معماری و طرح‌‌‌های شهری، فضاهای شهری و طرح توسعه شهری تحت عنوان نشست تهران و مردم به عنوان اولین محور همایش مورد بحث و گفت‌‌وگو قرار گیرد.

وی ادامه داد: مسیر تحول و رویکردهای مدیریت شهری در طول چهار دهه گذشته در بحث معماری و شهرسازی موضوع دیگری بود که قرار است در همایش تهران، چهار دهه معماری و طرح‌‌های شهری به آن بپردازیم.

رییس کمیته معماری و طرح های شهری شورای شهر تهران با اشاره به جزئیات محور سوم همایش اظهار داشت: در محور سوم درباره تحولات معماری و بناهای ساخته شده در بخش خصوصی، دستگاه‌‌‌های دولتی و مدیریت شهری به نقد و گفت‌‌‌وگو خواهیم پرداخت.

اعطا اضافه کرد: همچنین در محور چهارم این همایش چشم‌‌اندازی برای آینده تهران ترسیم خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حوزه معماری و طرح‌‌‌های شهری طی یک دهه اخیر مطالبه کیفیت به یک امر جدی تبدیل شده است، تصریح کرد: این مطالبات ایجاب می‌‌‌کرد که در مقطع چهل سالگی انقلاب که آن را سال پختگی می‌‌نامند فرصتی را فراهم کنیم که تجربیات این حوزه مرور و بازخوانی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز