خبرگزاری کار ایران

مصدومیت ۸ کارگر بر اثر ریزش آوار در یک ساختمان قدیمی

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۹۰۸

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از مصدومیت ۸ کارگر بر اثر ریزش آوار در یک ساختمان قدیمی خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۳:۵۶ ظهر امروز یک مورد حادثه آوار در یک ساختمان قدیمی در مسیر شمال به جنوب اتوبان شهید باقری، نبش خیابان ۲۰۰ به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان دو طبقه قدیمی به وسعت ۲۵۰ متر مربع که ۸ کارگر در آن جا حضور داشتند که به یکباره بخش زیادی از ساختمان به طور کامل تخریب می‌شود. زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، بخش زیادی از بدن یکی از کارگران در زیر آوار مدفون بود و دیگر کارگران نیز دچار مصدومیت‌های جزیی شده و در کنار آوار قرار داشتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت محل حادثه را ایمن کرده و عملیات خاک‌برداری و آواربرداری را به سرعت آغاز کردند. آتش‌نشانان با تلاش بسیار فردی را که در زیر آوار محبوس شده بود خارج کرده و خوشبختانه زنده بود، اما دچار مصدومیت‌هایی از نقاط مختلف بدن شده بود. همه این نفرات که تابعیت کشور افغانستان بودند تحویل عوامل اورژانس شده و این عملیات در ساعت ۱۴:۳۰ به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز