خبرگزاری کار ایران

اختتامیه اولین جشنواره نقاشی با موضوع «حمایت از کالای ایرانی» در البرز

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۸۷۷

جشنواره رویش جوانه‌های امید و آیین اختتامیه اولین جشنواره نقاشی با موضوع «حمایت از کالای ایرانی» برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جشنواره رویش جوانه‌های امید و اختتامیه اولین جشنواره نقاشی کودک و نوجوان با موضوع «حمایت از کالای ایرانی» امروز با حضور احمدعلی هراتی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز و جمعی از میهمانان استانی و شهرستانی، اهالی فرهنگ و کتابخوانی و خانواده‌های البرزی در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد. 

شرکت کنندگان، 8 هزار و 621 برگه از آثار خود را از تمامی کتابخانه های عمومی استان، سازمانها و ارگانهای جمع‌آوری و به دبیرخانه در اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز ارسال کردند.

در راستای اولویت بندی بهترین آثار به دلیل متفاوت بودن جوایز در سه مرحله آثار شرکت کنندگان بررسی شد.

در مرحله اول آثار ارسال شده به صورت جداگانه به تفکیک شهرستانی و با توجه به مولفه های رنگ آمیزی، تمیزی، وضوح تصاویر، شیوه طراحی و ... بررسی کرده و حدوداً 500 اثر انتخاب شد.

در مرحله دوم آثار به صورت استانی و به صورت مشترک با توجه به مولفه‌های همچون عدم استفاده از تصاویر اینترنتی، و کپی برداری، دقت در کشیدن تصاویر، رعایت نظم و .... بررسی شد و جمعاً 130 اثر به مرحله بعد راه یافتند.

در مرحله نهایی ارزیابی توسط داوران و کارشناسان صورت گرفت و جمعاً 76 اثر برتر برای تقدیر در آئین اختتامیه معرفی شدند.

در این مراسم از 76 اثر برتر که توسط کودکان 8 الی 16 ساله البرزی خلق شده بود، سه نفر اول این جشنواره هدیه سفر به همراه یکی از اعضاء خانواده اهدا شد. سه نفر دوم 3 جایزه 3 میلیون ریالی، سه نفر سوم هدیه ویژه پک نفیس نقاشی، 10 جایزه نقدی 1یک میلیون ریالی و 57 جایزه غیر نقدی فرهنگی اهدا شد.

 این جشنواره در راستای تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» با مشارکت اعضاء کتابخانه‌های عمومی و قشر کثیری از دانش‌آموزان و کودکان در سراسر استان از 24 آبان تا 24 آذر برگزار شد و به دلیل استبال گسترده از این مسابقه تا 10 دی ماه تمدید شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز