خبرگزاری کار ایران

تجمع سه روزه کارگران شهرداری بروجرد برای معوقات مزدی

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۷۱۷

صبح امروز برای سومین روز متوالی کارگران شهرداری بروجرد مقابل ساختمان شورای شهر و شهرداری تجمع کردند.

یکی از منابع خبری در شهرداری بروجرد به خبرنگار ایلنا گفت: صبح امروز کارگران شهرداری بروجرد برای سومین  روز متوالی در اعتراض به ۸ ماه معوقات مزدی خود مقابل ساختمان شهرداری و شورای شهر دست به تجمع زدند.

به گفته این کارگران؛ حدود یک هزار و ۷۰۰ نفر در مجموعه شهرداری بروجرد مشغول کارند که در هشت ماه گذشته دستمزد و حق بیمه آنان پرداخت نشده است. آنها می‌گویند چند ماه مطالبات مزدی و بیمه‌ای معوقه داریم. در هر دوره بعد از انتخابات شورای شهر که شهردار تغییر می‌کند؛ وعده پرداخت مطالبات داده می‌شود اما بازهم ما با مشکلات معیشتی ناشی از عدم دریافت مزد مواجهیم.

به گفته آنها اگر قرار است مشکلات به همان صورت قبل استمرار داشته باشد چرا اعضای شورای شهر در هر دوره مرتبا شهردار تغییر می‌دهند؟

به نقل از این کارگران گفته می‌شود جدا از معوقات مزدی در زمینه پرداخت بیمه تامین اجتماعی نیز با مشکل روبرو هستیم و در حال حاضر دفترچه‌ای درمانی ‌برخی از کارگران فاقد اعتبار است.

طبق اظهارات آنان تاخیر در پرداخت مطالبات مزدی کارگران در مجموعه شهرداری‌های شهر بروجرد درحالی ادامه دارد که از سوی مسئولان شهری و شورای شهر گفته می‌شود شهرداری به دلیل رکود در بازار مسکن همانند اغلب شهرهای کشور با چالش جدی روبه‌رو شده و منابع مالی خود را از دست داده است. اما به دنبال برنامه‌‌ای نیستند که بتواند منابع درآمدی شهرداری را افزایش دهد و نه مدیران شهری و نه سایر مسئولان به موضوع ورود نمی‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز