خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

احتمال اجرای ویژه‌برنامه شب عید توسط حمید گودرزی/انتقادها برایم مهم نیست

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۶۴۹

حمید گودرزی با بیان اینکه انتقادها اهمیت چندانی برایش ندارد، خبر از احتمال اجرای ویژه‌برنامه نوروزی در یکی از شبکه‌های تلویزیون داد.

حمید گودرزی درباره انتقادهایی که پس از اجرای ویژه‌برنامه شب یلدا شبکه پنج به او شده  است، به خبرنگار ایلنا گفت: این روزها کلا به من انتقاد می‌شود ولی برایم مهم نیست. بگذارید انتقاد کنند. من کار خودم را انجام می‌دهم. خوشبختانه با تلویزیون همکاری خوبی دارم و از این موضوع خوشحالم.

وی درباره اینکه آیا قرار است اجرای ویژه‌برنامه نوروز را برعهده داشته باشد، اظهار کرد: صحبت‌هایی برای اجرای ویژه‌برنامه نوروز در یکی از شبکه‌ها انجام شده ولی از آنجا که هنوز این موضوع قطعی نشده است، نمی‌توانم آن را اعلام کنم.

گودرزی درباره فعالیت‌های دیگر خود نیز گفت: در ایام عید با سریال حامد عنقا و بهرنگ توفیقی در شبکه دو ایفای نقش خواهم کرد و از موفقیت این سریال نیز مطمئن هستم.

این بازیگر در ادامه درباره اینکه چقدر نقش‌هایی که تا به حال بازی کرده را خودش در هنگام بازی باور می‌کند، توضیح داد: در هنگام بازی باید احساس کنید که هیچ دوربینی وجود ندارد. بنده نیز بر همین اساس کاملا دوربین را نادیده می‌گیرم، از خودم جدا می‌شوم و احساس می‌کنم که شخصیت درون فیلم هستم. به این ترتیب باید بگویم که برای رسیدن به نقش تلاش زیادی انجام می‌دهم و در نتیجه خیلی زیاد نقش‌ها را باور می‌کنم.

وی در پایان درباره همکاری با کارگردان‌های مختلف و اختلاف‌نظرهایی که ممکن است گاهی بین بازیگر و کارگردان به وجود آید، گفت: معمولا با کارگردان‌ها به یک نقطه مشترک رسیدیم و مشکلی در این زمینه وجود نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز