خبرگزاری کار ایران

تیم ملی فوتبال دختران زیر 19 سال راهی سوچی شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۵۹۵

ملی‌پوشان فوتبال بانوان ایران برای حضور در تورنمنت بین‌المللی کوبان راهی سوچی روسیه شد.

به گزارش ایلنا،جهت شرکت در تورنمنت بین المللی کوبان اسپرینگ 2019- روسیه ملی پوشان زیر 19 سال کشورمان بامداد امروز چهارشنبه 8 اسفند ماه از ساعت 4:30 تهران را به مقصد سوچی ترک کردند تا به مصاف رقبای خود در این تورنمنت بروند.

بازیکنان در این تورنمنت با تیم های بلاروس، آذربایجان، روسیه و ایران به رقابت با یکدیگر می پردازند.

کتایون خسرویار، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان گفت: پس از بازیهای میانمار به مدت دو ماه اردوهای تیم به خاطر امتحانات و شرایط درسی بازیکنان برگزار نشد و سپس اردوهای تدارکاتی را آغاز کردیم تا بتوانیم در مرحله دوم رقابتهای قهرمانی فوتبال زیر19 سال اسیا عملکردی موفق داشته باشیم.

وی ادامه داد: در اردوهای تدارکاتی متاسفانه بازیکنان هماهنگی لازم را نداشت و ما باید برنامه ریزی برای هماهنگ شدند آنها انجام می دادیم که این امر اتفاق افتاد اما از روند برنامه های خود کمی عقب ماندیم.

خسرویار گفت: حضور در تورنمنت کوبان اسپرینگ باعث می شود تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند، به هماهنگی برسند، نقاط ضعف و قوت تیم مشخص شود، تجربه کسب کنند و مدیریت کردن در بازی را یاد بگیرند و در نهایت کادر فنی ارزیابی دقیقی نسبت تک تک بازیکنان خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در پایان عنوان کرد: رقابت با تیم های روسیه، آذربایجان و بلاروس باعث می شود بازیکنان آمادگی خوبی کسب کنند. برای هر بازی برنامه خاص خود را داشته و امیدوارم که عملکرد موفقی داشته باشیم. در تورنمنت های دوستانه و بازیهای تدارکاتی دنبال نتیجه نیستیم بلکه هدفمان این است که تیم را به اوج آمادگی خود برسانیم تا در مسابقات اصلی با بهترین شرایط حضور یابند و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز