خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

شاخص بهره‌برداری از ظرفیت بانوان در ارزیابی مدیران لحاظ می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۴۶۰

نماینده عالی دولت در استان البرز با تاکید بر اهمیت نقش بانوان در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گفت: بر این اساس با توجه به ظرفیت‌های بانوان در انجام مسئولیت‌ها می‌توان از این سرمایه انسانی موثر برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بهره برد.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در مراسم تجلیل از بانوان شاغل استانداری و فرمانداری های استان که بمناسبت هفته بزرگداشت زن و میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) برگزار شد، ضمن تبریک این ایام، افزود: اکنون در جمع بانوان فعال، منظم و دغدغه مندی هستیم که مسئولیت های خود را به بهترین نحو انجام می دهند.

وی ادامه داد: برای تمامی دختران، مادران و در مجموع بانوان میهن اسلامی آرزوی سلامتی، عزت و شادکامی دارم.

شهبازی با بیان اینکه بی شک بانوان شاغل مسئولیت های سنگینی در منزل و محل کار خود دارند، گفت: بانوان ایران اسلامی توانمندی های خود را در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... به اثبات رسانده اند.

وی با تاکید بر اینکه بانوان ایران اسلامی در ادوار مختلف تاریخ و بویژه پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش آفرینی موثری داشته اند، افزود: اکنون بانوان در پست های مختلف مدیریتی توفیقات ارزشمندی را کسب کرده اند.

استاندار البرز اضافه کرد: در استان قبلی که مسئولیت داشتم با عقیده قلبی که به کیفیت کار بانوان دارم، بسیاری از پست های مهم مانند بخشداری، مدیرکلی آموزش و پرورش و... به بانوان تعلق گرفت.

وی گفت: بارها به دلیل دفاع از حقوق بانوان در راستای تصدی پست های مدیریتی از سوی مسئولان ملی مورد تقدیر قرار گرفته ام و این امر را در البرز نیز به جد دنبال می کنم.

شهبازی افزود: از مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری انتظار می رود طی مکاتبه ای با فرمانداران، ظرفیت های مدیریتی را احصا کرده و در جهت معرفی بانوان توانمند برای تصدی پست ها اقدام کند.

وی عنوان کرد: امکانات موجود در خصوص رفاهیات، ماموریت ها و... باید بین آقایان و بانوان شاغل به شکل دیده شود.

استاندار البرز با تاکید بر اهمیت نقش بانوان در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گفت: بر این اساس با توجه به ظرفیت های بانوان در انجام مسئولیت ها می توان از این سرمایه انسانی موثر در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بهره برد.

وی افزود: با اهتمام ویژه ای تحقق 30 درصد از پست های مدیریتی در راستای برنامه های دولت تدبیر و امید در البرز در دستور کار است.

استاندار البرز همچنین در مراسم بزرگداشت هفته زن و میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) در سالن اجتماعات اداره کل مخابرات البرز با اشاره به اینکه با اهتمام ویژه ای برای درخشش بیش از پیش بانوان در پست های مدیریتی برنامه ریزی می کنیم، افزود: این اقدام در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید در دستور کار است.

وی ادامه داد: بانوان در نقش های مادری، خواهری و در مجموع عرصه های مختلف کشور، سازنده و فخرآفرین هستند.

شهبازی گفت: به خود می بالم در جامعه ای زندگی می کنم که زنان آن فرزندان ارزشمند و موفقی در صحنه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و... تربیت کرده اند.

وی افزود: مادران این مرز و بوم در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس علاوه بر حضور موثر خود، فرزندان بزرگ منشی را برای دفاع از کیان و پیشرفت کشور تربیت کرده اند.

استاندار البرز اضافه کرد: دولت و نظام صدای رسا و نقش آفرینی بانوان را در عرصه های مختلف کشور شنید و درک کرد.

وی گفت: نقش بانوان در رشد، توسعه و پیشرفت کشور غیرقابل انکار است.

شهبازی با قدردانی از وزیر شجاع، هوشمند و پویای ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: محدجواد جهرمی جوانی ارزشمند است که در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده و انتصاب یک مدیرکل بانو در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات از دیگر اقدامات شایسته وی است.

وی عنوان کرد: جایگاه بانوان این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف مادری، کارمندی، مدیریتی، خط شکنی و لجستیکی همواره پیروزمندانه بوده است.

استاندار البرز گفت: به دنبال اقدامات تشریفاتی و تبلیغاتی نیستیم بلکه تحقق سهم ٣٠ درصدی بانوان در پست‌های مدیریتی استان در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید هستیم.

وی با بیان اینکه با اهتمام ویژه ای در تحقق سهم ۳۰ درصدی بانوان در پست‌های مدیریتی البرز را دنبال می‌کنم، افزود: شاخص بهره برداری از ظرفیت بانوان در ارزیابی مدیران لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز