خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور:

قوه قضاییه در کنار دولت است/ هیچ بنگاه تولیدی نباید تعطیل شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۴۰۸

دادستان کل کشور با بیان اینکه قوه قضاییه در رابطه با تولید، توزیع و نظارت در کنار دولت است، تاکید کرد: قوه قضاییه تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا هیچ بنگاه تولیدی تعطیل نشود.

به گزارش ایلنا، حجت‌‌الاسلام محمدجعفر منتظری در بیست و ششمین جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: باید آسیب‌‌‌‌‌ها را بشناسیم و راه درمان آنها را پیدا کنیم و آسیبی که امروز در جامعه وجود دارد، مسائل اقتصادی است که منشا بخشی از آن‌‌‌ها تحریم‌‌‌های ظالمانه دشمن است که علیه مردم و کشورمان به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه بخشی از آسیب‌‌‌‌‌ها به تصمیم‌گیری‌‌‌‌های داخلی مربوط می‌‌‌‌‌شود و باید شناسایی و رفع شود و مسئولان اجرایی باید این کار را انجام دهند، اظهار داشت: در این جلساتی که تشکیل می‌‌‌شود باید نقاط ضعف و ایرادات شناسایی شود و در حدی که در توان داریم قدم برداریم.

دادستان کل کشور با بیان اینکه رفع مسائل و مشکلات اقتصادی دغدغه مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: دولت، دستگاه قضایی و سایر دستگاه‌‌‌‌‌های مربوط باید تلاش کنند تا این مشکلات رفع شود، در برخی از کالاها شاهد مشکلاتی هستیم که باید در رفع مشکلات انها تلاش و همکاری شود.

منتظری با تاکید بر اینکه قوه قضاییه برای اینکه هیچ بنگاه تولیدی تعطیل نشود ورود کرده است و از هیچ کوششی دریغ نمی‌‌‌‌کند، خاطرنشان کرد: با دستور رییس قوه قضاییه با محوریت استانداران در استان‌‌‌‌ها هر جا گره‌‌‌ای در کار است و دستگاه قضایی آمادگی دارد کمک کند و از دولت و مردم حمایت کند.

وی ادامه داد: در رابطه با مسئله تولید، توزیع و نظارت در کنار دولت هستیم و از توان خودمان برای رفع مشکلات استفاده می کنیم و در این شرایط مردم باید کمترین مشکل را داشته باشند گفت: هر مشکلی هم که وجود دارد صادقانه و به صراحت به مردم بگوییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز