خبرگزاری کار ایران

بوستانی مطرح کرد:

شورای گفتگوی دولت و اتاق بازرگانی از رسالت خود دور شدند

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۲۵۷

مدیرعامل برند تبرک گفت: اتاق بازرگانی و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی از رسالت خود دور شده اند .

به گزارش ایلنا از مشهد، علیرضا بوستانی در آیین معارفه کاندیداهای خانه صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی و تشکل های وابسته درنهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی در مجموعه تخت جمشید شاندیز افزود : هدف از شکل گیری اتاق بازرگانی کانونی برای دفاع از بخش خصوصی است اما این مهم حاصل نشده است .

وی اظهارداشت : اتاق بازرگانی که باید سردمداربخش خصوصی باشد در دام سیستم دولتی گرفتار و وامدار آن شده که از رسالت خودفرسنگها فاصله گرفته است .

وی در خصوص‌شورای گفتگوی دولت و بخش‌خصوصی گفت: منشور اصلی این شورا پاسخگویی نمایندگان دستگاه‌های حاکمتی به صاحبان صنعت و معدن است که با همه طول و عرضش موفق نبوده است .

بوستانی به بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: 98 درصد تولید کشاورزی کشور در اختیار بخش‌خصوصی است اما در تصمیم گیری های استانی و کشوری حوزه کشاورزی جایگاهی ندارند .

وی تاکید کرد : در زمینه مشکلات اساسی بخش کشاورزی باید در اتاق بازرگانی و کمیسیون های ویژه چاره اندیشی شود .

در این مراسم کاندیداها به جایگاه فراخوانده شده و متعهد شدند در صورت انتخاب در خدمت بخش صنعت و معدن و صاحبان صنعتی باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز