خبرگزاری کار ایران

چرا روحانی در سخنرانی امروز حرفی از تصمیمش درباره استعفای ظریف نزد؟

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۱۵۸

رییس جمهور در سخنرانی امروز خود در بانک مرکزی بدون اشاره به استعفای ظریف تنها از او و اقداماتش تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، در حالی که اعلام استعفای محمد جواد ظریف در ساعات پایانی شب گذشته جامعه و فعالان سیاسی کشور را در شوک فروبرده است و مساله قبول یا عدم قبول استعفای وزیر امور خارجه از سوی رییس‌جمهور به سوال مهم افکار عممی تبدیل شده است؛ حسن روحانی در سخنرانی خود در بانک مرکزی بدون اشاره به استعفای یکی از وزرای مهم کابینه خود تنها از وی و وزیر نفت و همچنین رییس بانک مرکزی تقدیر کرد. 

روحانی در آغاز سخنرانی در بانک مرکزی گفت: خط مقدم ما در مقابل آمریکا، وزارت خارجه، بانک مرکزی و وزارت نفت است. از دکتر ظریف، همتی و زنگنه بابت ایستادگی‌شان تشکر می‌کنم.

رئیس‌جمهور همچنین در اشاره معنی‌داری به سفر بشار اسد گفت: آقای بشار اسد گفت سفر من دیپلماتیک نبوده و صرفا برای تشکر از ایران آمده‌ام.

این سخنان در حالی مطرح شد که همه از صبح امروز منتظر اعلام موضع روحانی در سخنرانی امروز بودند و روحانی ترجیح داد به همان اشاره کوچک اکتفا کرده و از کنار این مساله مهم عبور کند.

در این میان برخی معتقدند قرار است در محافل خصوصی‌تر روحانی موضوع استعفای ظریف را پیگیری کند و فعلا ترجیح می‌دهد در سخنرانی عمومی صحبتی در این باره نداشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز