خبرگزاری کار ایران

یوسف‌نژاد قرائت کرد؛

تذکر نماینده مردم رامسر به وزیر آموزش و پرورش درباره بلاتکلیفی بازنشستگان فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۹۲۹

یک عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی اصغر یوسف‌نژاد در نشست علنی نوبت سوم امروز  مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد.

- تذکر شمس الله شریعت‌نژاد نماینده مردم رامسر به وزیر آموزش و پرورش درخصوص اینکه چرا تکلیف بازنشستگان فرهنگی که به دلیل عدم همسان‌سازی حقوق چندین ماه است بلاتکلیف مانده‌اند، روشن نمی‌شود.

- تذکر محمود بهمنی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظر آباد و طالقان به وزیر امور اقتصادی و دارایی درخصوص اینکه چرا فکری به حال ساماندهی سیاست‌های پولی و مالی نمی‌کنید و اقدامی در جهت ثبات اقتصادی و ارتقای انگیزه سرمایه‌گذاری صورت نمی‌گیرد.

- تذکر احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان به وزیر امور اقتصادی و دارایی درخصوص ضرورت جلوگیری از فروش اموال تملیکی و افزایش نظارت به اعضای کمیسیون آن.

- تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت به وزیر کشور درخصوص اینکه چرا برای روستاهای بالای یکصد خانوار شهرستان رشت کد شناسایی صادر نمی شود.

- تذکر شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم سیرجان و بردسیر به وزیر بهداشت درخصوص ضرورت صدور دستور راه اندازی سریع بخش‌های جراحی قلب، آنژیو و آی سی یو و همچنین بخش نوزادان و ام آر آی در بیمارستان سیرجان، تذکر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص ضرورت رسیدگی به مشکل کمبود کاغذ برای مطبوعات و انتشار کتب و مجلات

- تذکر نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص ضرورت جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت شکر و راه‌اندازی سریع توسعه نیشکر خوزستان، تذکر به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درخصوص تسریع در تقویت دانشگاه های دولتی ارومیه به ویژه دانشگاه صنعتی و پیام نور

- تذکر پروانه مافی و سیده فاطمه ذوالقدر نمایندگان مردم تهران به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص علت عدم نظارت بر نحوه توزیع ارز دولتی برای واردات محصولات غذایی و ایجاد رانت در این حوزه و چرا برخی معاونان وزیر ذینفعان واردات مواد غذایی شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز