خبرگزاری کار ایران

زارع تاکید کرد:

برای افزایش اعتماد به مدیریت شهری تلاش می کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۸۶۹

رئیس شورای شهر کرج بر ضرورت تلاش برای افزایش اعتماد عمومی به مجموعه مدیریت شهری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، عباس زارع امروز در همایش توسعه سرمایه فردی بانوان و مدیریت شهری با تاکید بر ضرورت توجه به شایسته سالاری در مجموعه مدیریت شهری، اظهار کرد: این امر باعث می‌شود افراد با توجه به تخصص، توانمندی و تجربه‌ای که دارند، در جایگاه‌های مختلف شغلی قرار بگیرند.

وی ادامه داد: بدیهی است جای گرفتن افراد در صندلی مناسب باعث افزایش کیفیت کار، سرعت در پاسخگویی به ارباب و رجوع و افزایش راندمان پرسنل می‌شود.

زارع توضیح داد: باید تلاش کنیم که اعتماد عمومی به مدیریت شهری افزایش یابد تا از این طریق تعامل عمومی برای تحقق اهداف پیش بینی شده بیشتر شود.

رییس شورای شهر کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر ضرورت بهره مندی از توانمندی‌های بانوان در جایگاه‌های مدیریتی گفت: حضور زنان در رده‌های مدیریتی نقش به سزایی در افزایش ضریب سلامت ادارات و دستگاه‌ها دارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: زنان به دلیل جزئی‌نگر بودن در برنامه‌ریزی و مدیریت می‌توانند بسیارموفق عمل کرده و از هدررفت منابع، زمان و ... در سازمان‌ها و ادارات جلوگیری کنند.

زارع اضافه کرد: امید است شرایط اعتماد بیش از گذشته به تخصص و توانمندی‌های زنان نه تنها در مدیریت شهری ، بلکه در تمامی سازمانها و ادارات استان فراهم شود.

وی گفت: باید جرئت و جسارت اینکه زنان می‌توانند را به آنان بدهیم تا آنان که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل داده اند بتوانند سهم خود را از صندلی‌های مدیریتی بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز