خبرگزاری کار ایران

فروشگاه اینترنتی شاتل‌‌موبایل پوست انداخت

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۶۶۲

شاتل‌موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه از راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی جدید خود خبر داد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شاتل‌موبایل، این اپراتور نسل جدید تلفن همراه در راستای ایجاد سهولت و تجربه‌ای مطلوب برای متقاضیان و مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل‌موبایل، فروشگاه اینترنتی جدید خود را با محیطی آسان و کاربر پسند راه‌اندازی کرد.

بر اساس این گزارش، کلیه کاربران از این پس می‌توانند با مراجعه به آدرس https://shop.shatelmobile.ir   نسبت به خرید محصولات شاتل‌موبایل شامل سیم‌کارت، مودم، بسته‌های ترکیبی و شارژ به صورت آنلاین اقدام کنند.

گفتنی است شاتل‌موبایل با بهینه‌سازی فضای فروشگاه اینترنتی خود و ایجاد محیطی موثر و دوستانه این امکان را فراهم کرده تا متقاضیان به سادگی با انتخاب شماره دلخواه و ورود و تکمیل اطلاعات هویتی نسبت به خرید سیم‌کارت اقدام کنند. در این پورتال مودم‌های شاتل‌موبایل به همراه بسته اینترنت رایگان نیز به کاربران عرضه می‌شود. افزون بر این مشترکین جدید و قدیمی این اپراتور نسل جدید تلفن همراه با ورود به فروشگاه اینترنتی می‌توانند بسته‌های افزایشی متنوع و مقرون به صرفه و نیز شارژ مورد نیاز خود را با اتصال به درگاه بانک خریداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز