خبرگزاری کار ایران

کشف ۳۰ کیلو تریاک در اتوبان آزادگان

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۲۶۸

صبح امروز رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۳۰ کیلو گرم تریاک خبر داد .

به گزارش ایلنا، سرهنگ "محمد بخشنده" گفت: در پی دریافت اخبار و گزارشات مردمی مبنی بر قاچاق و ترانزیت مواد افیونی توسط یکی از قاچاقچیان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران این پایگاه قرار گرفت.

وی گفت: با انجام اقدامات گسترده پلیسی و پایش اطلاعاتی معلوم شد فرد اصلی که از عناصر مهم توزیع تریاک در جنوب پایتخت است؛ به تازگی مقدار قابل توجهی مواد مخدر از شهرهای جنوبی کشور خریداری و قصد دارد برای توزیع به شهر تهران منتقل دهد.

بخشنده در ادامه اظهار داشت: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقب آن دستور دستگیری متهم اخذ و پس از انجام چندین نوبت کنترل نامحسوس محورهای مواصلاتی به شهر تهران در نهایت خودروی مورد نظر در بزرگراه آزادگان تقاطع ساوه شناسایی شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران عملیات ویژه این پلیس موفق شدند در یک اقدام ضربتی خودرو را متوقف و ضمن دستگیری متهم مقدار ۳۰ کیلو گرم تریاک جاساز شده در داخل بطری های آب کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطر نشان کرد: متهم به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت انتقال و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز