خبرگزاری کار ایران

آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۲۳۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین از آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی در استان خبر داد و گفت: فروش بلیت در پایانه های عمومی و دفاتر مرکزی فروش شرکت های مسافربری انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، افشین پیرنون تاکید کرد: با تشکیل ستاد نوروزی در این اداره کل به منظور ارائه خدمات جهت جا به جایی مسافر و به منظور جلب رضایت مندی مسافران در ایام نوروز، اطلاع ‌رسانی های لازم در سطح شهرهای استان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین با نهادهای دست ‌اندرکار به ویژه پلیس راه به منظور کنترل شرایط لازم برای رانندگی و استانداردهای فنی وسایل‌ نقلیه عمومی مسافربری به ویژه ناوگان کمکی هماهنگی‌های لازم به عمل آمده تا افزایش ضریب ایمنی و آسایش در جریان ترافیک راه های ارتباطی استان تامین شود.

به گفته مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده ای قزوین، همچنین مقرر شده تا خدمات امداد خودرو و جرثقیل های امداد جاده‌ای به صورت شبانه روزی توسط شرکت ‌های خدمات خودرویی ارائه شود.

پیرنون اضافه کرد: تشکیل تیم های نظارت و بازرسی از مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی توسط دستگاه ‌های ذیربط برای ارایه خدمات مطلوب به مسافران، آماده سازی و مبلمان راه‌ها از جمله خط کشی، ساماندهی علایم افقی، عمودی و تجهیزات ایمنی در جاده ها، پاکسازی حاشیه راه ها، رنگ آمیزی پایه علایم هشدار دهنده و آشکار سازی نقاط پرحادثه برای ارتقای سطح ایمنی مسافران از دیگر موارد پیش‌بینی شده در راستای اجرای طرح نوروزی است.

این مسئول راهداری ادامه داد: تدابیر لازم برای کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر نحوه سرویس‌ دهی به مسافران به منظور ارایه خدمات مناسب علاوه بر نظارت های فیزیکی از طریق تلفن گویا، صندوق‌ های انتقادات و پیشنهادات، طرح نظرسنجی، برقراری ارتباط با مسافران و بهره‌گیری از سامانه شماره 3000143 با پیش شماره 028 برای دریافت نظرات و مشکلات احتمالی استفاده‌ کنندگان از وسایل ‌نقلیه عمومی به صورت شبانه‌ روزی در طول ایام نوروز پیش بینی شده است.

وی افزود: همچنین استفاده از سامانه نظارت مردمی 110120 پلیس راه به منظور جلب مشارکت مردمی در افزایش ایمنی سفر و کاهش تصادفات و سامانه اطلاع رسانی 30007070 برای ارتباط های مردمی و اعلام نظر جهت وضعیت نمازخانه ها و مساجد بین راهی در دستور کار قرار دارد.

پیرنون در پایان با اشاره به اینکه مسافران باید به منظور مدیریت در سفرهای نوروزی خود در صورت استفاده از ناوگان عمومی ضمن تهیه بلیت مورد نیاز و نیز با بهره گیری از سامانه پیام کوتاه 141 از آخرین وضعیت راه ها اطلاع حاصل کنند،گفت: این سامانه از طریق نرم افزار 141 نیز قابل دسترسی بوده و از طریق برنامه بازار و یا تارنمای www.141.ir به صورت رایگان قابل دریافت و نصب بر روی گوشی های تلفن همراه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز