خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده ناجا:

ناجا حامی سربازان است

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۲۰۸

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه حساس‌ترین و سخت‌ترین کارها بر عهده سربازان است، گفت: ناجا به عنوان متولی امر خدمت مقدس سربازی بایستی به گونه ای عمل کند که سربازان بدانند حامی آنان بوده و این سرمایه اجتماعی را ارج نهد.

به گزارش ایلنا، سردار "ایوب سلیمانی" در نشست تخصصی معاونان، روسای مراکز و مدیران وظیفه عمومی که در سازمان نظام وظیفه عمومی برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک به مناسبت ولادت حضرت صدیقه زهرا (س) و روز زن، اظهار داشت: نقش سازمان وظیفه عمومی در حفظ و ارتقاء امنیت و آرامش جامعه بسیار حائز اهمیت است.

 جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه حساس ترین و سخت ترین کارها بر عهده سربازان است، گفت: ناجا به عنوان متولی امر خدمت مقدس سربازی بایستی به گونه ای عمل کند که سربازان بدانند حامی آنان بوده و این سرمایه اجتماعی را ارج نهد.

سردار سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: دشمن هر چند از روی ناچاری به گروه های بی آبرو مانند منافقین و سلطنت طلبان دلبسته اما در مجموع حوادث سال جاری تا انتهای دهه مبارکه فجر تعیین تکلیف را روشن کرد که دشمن اراده و ظرفیت برای خدشه وارد کردن به نظام و ارزش های انقلاب اسلامی را ندارد.

وی با اشاره به اینکه محور نظم و امنیت در جامعه ناجا است، یادآور شد: نیروی انتظامی مسئول حفظ و ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی و پاسداری از دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده ناجا خاطر نشان کرد: با آگاهی از نقش  مهم نیروی انتظامی در  تأمین و حفظ نظم و امنیت بایستی با تمام توان تلاش کنیم با عنایت الهی در مسیر صحیح گام برداشته و از خدا طلب توفیق کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز