خبرگزاری کار ایران

سالاری تاکید کرد :

ارائه طرح های توسعه محور و اشتغالزا در سفر آتی رئیس جمهور به گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۰۴۰

سالاری با بیان اینکه برنامه‌ای که به رئیس جمهوری برای سفر به گیلان ارائه می‌شود نتیجه خرد جمعی است، خاطرنشان کرد:باید پروژه هایی که توسعه پایدار و اشتغال را به همراه دارد در راس برنامه ریزی ها قرار دهیم.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه مشترک استاندار گیلان ،نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران گیلان در جهت برنامه ریزی برای سفر رئیس جمهوری برگزار شد.

استاندار گیلان در تشریح جزییات این نشست بر ضرورت اولویت‌بندی برای طرح پروژه‌های قابل افتتاح، نیمه تمام و یا لازم الاجرا در سفر دکتر روحانی تاکید کرد و افزود:باید قبل از سفر آتی رئیس دولت گزارشهای  لازم برای ارائه به نهاد ریاست جمهوری و وزراء ارسال شود.

سالاری با بیان اینکه برنامه‌ای که به رئیس جمهوری برای سفر به گیلان ارائه می‌شود نتیجه خرد جمعی است، خاطرنشان کرد:باید پروژه هایی که از انتفاع بیشتری برخوردار است و توسعه پایدار را به همراه دارد،در راس برنامه ریزی ها قرار دهیم.

وی پروژه های عمرانی با پیشرفت اجرایی بالا، پروژه‌های نیمه تمام، پروژه‌های اقتصادی و سرمایه‌ای، احداث آزادراه‌ها و نیز پروژه های اشتغالزا را از  مهم‌ترین مسائلی خواند که باید در سفر ریاست جمهوری به گیلان مطرح شود.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: پس از دیدار دکتر روحانی با مردم گیلان محوری‌ترین برنامه سفر هیأت دولت به استان، افتتاح رسمی راه آهن قزوین- رشت و نیز برنامه‌ریزی برای آغاز عملیات اجرایی راه آهن رشت- آستارا و هشت کیلومتر باقی‌مانده آزاده راه قزوین- رشت است.

استاندار گیلان در پایان، سفر رئیس جمهوری به استان را فرصت خوبی برای طرح درخواست مصوبه‌های مورد نیاز در بخش‌های توسعه‌ای گیلان دانست و گفت: امید است تا با همفکری و انجام اولویت بندی در ارائه طرح ها رونق و پیشرفت را برای استان رقم بزنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز