خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران تاکید کرد:

ضرورت اجتناب ناپذیری آموزش کاربردی برای مدیران سیاسی

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۷۴۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: باید فرمانداران و بخشداران پروژه های محرک توسعه در منطقه خود را به صورت جدی پیگیری کنند ، لیکن ازامور خُرد و کوچک نیز غافل نشوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران که در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی بخشداران و معاونین فرمانداریهای استان سخن می گفت ، تأکید کرد : با توجه به تصریح جناب آقای حسین زادگان استاندار محترم مازندران مبنی بر برگزاری دوره های آموزشی فرمانداران ، معاونین فرماندار و بخشداران ، ضرورت ایجاب می نماید ، استمرار برگزاری دوره های آموزشی کاربردی برای مدیران سیاسی برنامه ریزی گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران نظارت عالیه بر امور ، حفظ سیاست های عمومی دولت ، ایجاد هماهنگی در منطقه را به عنوان سه وظیفه محوری و اساسی فرمانداران و بخشداران برشمرد و گفت: برای ایفای مطلوب این وظایف فرمانداران و بخشداران باید خود را به سه ویژگی دانش ، بینش و کوشش متصف نمایند.

حسن خیریانپور افزود: با توجه به عام بودن مسئولیت های بخشداران و فرمانداران در منطقه در زمینه های سیاسی ، امنیتی و اجتماعی و فرهنگی ، اقتصادی و عمرانی قدرت اشرافیت بر قوانین و مقررات و شناخت نیازهای منطقه و پیگیری از مجاری مرتبط و نیز رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم با نگاه گره گشایی مهم و حائز اهمیت بوده و می طلبد تعامل با آحاد مردم ، تشکل ها و سمن ها ، شوراهای اسلامی شهرها و روستاها ، مسئولان دولتی و دهیاران اجرای امور تسهیل گری شده و زمینه های سرمایه گذاری مهیا و به امور تولید و اشتغال و معیشت مردم توجه ویژه صورت پذیرد .

وی گفت: باید فرمانداران و بخشداران پروژه های محرک توسعه در منطقه خود را به صورت جدی پیگیری کنند ، لیکن ازامور خُرد و کوچک نیز غافل نشوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز