خبرگزاری کار ایران

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

اختصاص 17 هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستایی/ حمایت اجتماعی یکی از اولویت‌های دولت است

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۱۳۶

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حمایت اجتماعی یکی از اولویت‌های دولت است.

به گزارش ایلنا از ساری، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گردهمایی فرماندهان بسیج سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در محل پلاژهای بهزیستی مازندران در ساری برگزار شد، گفت: دشمنان با پیام انقلاب مخالف هستند و در شرایط کنونی استراتژدی خاصی در برنامه خود دارند.

انوشیروان محسنی بندپی با بیان اینکه  از بدو پیروزی انقلاب در سختی‌های مختلف قرار داشتیم گفت: فشار دشمن برای تسلیم کردن و ناکارآمدی نظام است تا در اداره امور کشور با مشکل مواجه شویم.

وی در ادامه بیان کرد:  ملت ایران مقاوم و ایستاده است  و اگر امروز خط مقدم کشور را هزاران کیلومتر آن طرف‌تر قرار داده‌ایم نشان از محوری بودن و آینده‌نگری ایران است.

این مسئول با بیان اینکه برای توطئه‌های دشمن آینده‌نگری داشتیم گفت: هدف دشمن دولت نیست بلکه کل نظام و آرمان‌های انقلاب را نشانه گرفته‌اند.

وی  ادامه داد: باید بیش از گذشته در شرایط حساس کشور هوشیاری و آگاهی لازم را داشته باشیم.

محسنی بندپی با بیان اینکه باید نسبت به گذشته بیشتر کار کنیم، گفت: دشمن در جنگ اقتصادی و روانی برنامه‌های زیادی را تدارک دیده است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزاری تشکیل جلسه سران قوا را یکی از راهبردهایی اعلام کرد که توطئه دشمنان را شکست می‌دهد، خاطرنشان کرد: در حوزه دیپلماسی دنیا تلاش می‌کند تا ارتباط کشورها با ایران قطع شود.

این مسؤول ادامه داد: یکی از فعالیت‌هایی که دولت به صورت جدی شروع کرده است سیاست اشتغال بوده است که در هیچ مقطعی برای اشتغال روستایی و نگه داشتن مردم در روستاها این نوع برنامه‌ریزی صورت نگرفته بود.

محسنی‌بندپی با اشاره به اینکه باید نگاه همه جانبه‌ای را در پیش بگیریم تا روستاییان در روستا باقی بماند اظهار کرد: 17 هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستایی با محوریت چهار بانک تخصیص یافته است که تاکنون 70 درصد در مرحله اول در استان مازندران پرداخت شده است و اشتغال فراگیر با 6 محوریت در حال اجراست.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: حمایت اجتماعی یکی دیگر از اولویت‌های دولت است که مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد از ابتدای سال گذشته یک تا سه برابر شده است.

وی تصریح کرد: 760 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در نوبت ارائه خدمات قرار دارند.

محسنی‌بندپی ادامه داد: در جلسه هیات دولت روز گذشته تصویب شد که از 20 میلیون خانوار ایرانی حمایت اجتماعی صورت بگیرد که ساز و کار آن به‌زودی اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اولین عنصر بسیج مردمی بودن این قشر است گفت: بسیج و بسیجیان همواره به نظام، انقلاب و اسلام تعهد داشته و دارند و بسیجیان می‌توانند در جنگ نرم دشمنان ایفای نقش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز