خبرگزاری کار ایران

اعطا خبر داد:

برگزاری همایش «تهران، چهار دهه معماری و طرح‌های شهری» در چهار محور

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۹۲۲

رییس همایش «تهران، چهار دهه معماری و طرح‌های شهری» به تشریح جزییات برگزاری این همایش دو روزه پرداخت و تاکید کرد: این همایش در چهار بخش با عناوین «تهران و مردم»، «تهران و معماری»، «تهران و مدیریت شهری» و «تهران و آینده» برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی اعطا رئیس کمیته معماری و طرح‌‌‌های شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه همایش «تهران، چهار دهه معماری و طرح‌‌‌های شهری» ۸ و ۹ اسفند ماه امسال در فرهنگستان هنر برگزار خواهد شد، گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در کمیته معماری و طرح‌‌های شهری شورای شهر به این جمع‌‌بندی رسیدیم که فرصتی را به وجود آوریم تا حوزه معماری و طرح‌‌های شهری طی ۴۰ سال گذشته بازخوانی و تجربیات کسب شده مرور شود.

وی با اشاره به بخش اول همایش که با عنوان «تهران و مردم» برگزار می‌‌شود، اظهار داشت: در این بخش حق بر شهر و حیات اجتماعى در فضاهاى همگانى مورد بحث و بررسی قرار می‌‌گیرد.

رییس همایش «تهران، چهار دهه معماری و طرح‌های شهری» با اشاره به بخش دوم همایش که تحت عنوان «تهران و مدیریت شهری» نام‌‌گذاری شده است، اظهار داشت: جریان‌‌‌شناسى مدیریت توسعه شهرى تهران  موضوعی است که در این بخش مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اعطا با اشاره به روند برگزاری روز دوم همایش در روز ۹ اسفند تصریح کرد: در ادامه پنل‌‌‌‌های روز نخست، بخش سوم همایش تحت عنوان «تهران و معماری» با محوریت بازنمایى چهار دهه معمارى زمینه و شاخص، بناهاى عمومى و مسابقات معمارى تهران برگزار می‌‌‌شود و در نهایت، در بخش «تهران و آینده» به عنوان آخرین بخش همایش دو روزه «تهران، چهار دهه معماری و طرح‌‌‌های شهری»، چشم‌‌انداز توسعه پایدار شهر تهران و بررسی تحقق‌‌پذیری آن مورد بحث و بررسی قرار می‌‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز