خبرگزاری کار ایران

افشاگری از رفتارهای عجیب همسر مهاجم نراتزوری

اعتراف مکسی لوپز: ایکاردی حتی از واندا هم بدتر است!

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۷۹۹

همبازی سابق مائورو ایکاردی که مائورو با همسر سابقش ازدواج کرده است،‌ می‌گوید این زوج رفتار مناسبی با او برای ملاقات با فرزندش ندارند.

به گزارش ایلنا، مکسی لوپز، همسر سابق واندا نارا می‌گوید او به همراه مائورو ایکاردی، مهاجم اینترمیلان فرصتی در اختیارش قرار نمی‌دهند تا فرزندانش را ملاقات کند. لوپز در گفت و گو با La 990 اظهار داشت: "من همیشه سعی کردم مشخصات کمتری برای بچه هایم داشته باشم. هدف من همیشه این بوده است که پس از آنکه فرزندانم رشد کردند، آنها نمی‌توانند به من انتقاد کنند. به همین دلیل من ترجیح می‌دهم آرام باشم.

او ادامه داد: گاهی اوقات من واکنش نشان می دهم، اما هدف من همیشه حفاظت از فرزندانم است. من فقط زمانی پاسخ می‌دهم که به من حمله کنند. حالا من آنها را نمی‌بینم. گاهی اوقات من حتی مجاز به گفتگو با آنها با تلفن نیستم! آخرین بار که آنها را دیدم در ماه دسامبر بود.

لوپز افزود:‌ در ماه ژانویه برای چند ساعت در کنار واسکو بودم. رابطه من با واندا سخت است. هماهنگی وجود ندارد. سالهاست که ما فقط از طریق وکیل صحبت کردیم، زیرا خیلی پیچیده بود. مائورو هم همانند او رفتار می‌کند، گاهی حتی بدتر. به همین دلیل تصمیم گرفتم که با او ارتباط نداشته باشم. رفتار او همیشه همین است. من به او گفتم او می تواند چیزهای خاصی را بعد از اینکه او پدر شد، درک کند اما او این کار را نکرد. به عنوان مثال دیروز تولد پسرم من بود و به من تلفن زدند. شما چه نوع رابطه ای را می‌توانید با این افراد داشته باشید؟ 

همبازی سابق مائورو درباره وضعیت فعلی او در اینتر بیان داشت:‌من فکر می‌کنم آنچه اتفاق می‌افتد به این دلیل است که مدیران اینتر از او و راهکار او برای انجام امور توسط واندا خسته شده‌اند، به علاوه ایکاردی در همان سطحی که در گذشته بازی کرده بود بازی نمی‌کند و این وضعیت برای او ایجاد شده است. مدیر برنامه‌های خوب این تفاوت را ایجاد می‌کنند، زیرا آنها می‌دانند چگونه لحظات شبیه به این‌ها را بخوانند. آنها از هر جهت شرایط برخورد با باشگاه را می‌‌دانند. من معتقدم که یک بازیکن از کیفیت خود باید توسط فردی که از کیفیت آن آگاهی دارد استفاده کند. واندا پیشنهاد کرد که مدیر برنامه من باشد، اما نه، من هرگز او را به عنوان یک نماینده ندیدم. من می خواستم خانواده ام را حفظ کنم، می‌خواستم هماهنگ باشم و می‌خواستم این دو را جدا کنم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز