خبرگزاری کار ایران

طرفداران اینتر خطاب به ایکاردی: سرباز مزدور برو!

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۶۷۹

اینترمیلان در شب برتری مقابل سمپدوریا با اتفاق عجیبی رو به رو بود.

به گزارش ایلنا، اینترمیلان شب گذشته در چارچوب مسابقات هفته بیست و چهارم سری آ ایتالیا میزبان سمپدوریا بود و با نتیجه دو بر یک به برتری رسید. در غیاب مائورو ایکاردی نراتزوری سه امتیاز حساس کسب کرد تا همچنان رتبه سوم جدول رده بندی را پس از یوونتوس و ناپولی در اختیار داشته باشد.

ایکاردی که طی هفته اخیر ابتدا بازوبند کاپیتانی را از دست داد، از لیست بازی برابر راپیدوین در لیگ اروپا خط خورد و مقابل سمپدوریا هم به دلیل مصدومیت حضور نداشت، در ورزشگاه سن سیرو به همراه همسرش واندا نارا شاهد نمایش همبازیانش بود.

مهاجم 25 ساله که به دلیل سکوت برابر رفتار همسرش در قبال عملکرد مسئولان باشگاه سکوت کرده شب گذشته مورد هجمه طرفداران اینتر قرار گرفت. به گفته نشریه مارکا برخی از هواداران پیامی را خطاب به ایکاردی داشتند:"بسیاری از بازیکنان به اندازه کافی برای پوشیدن پیراهن ما خوش شانس هستند، برخی از آنها افسانه هستند و بقیه چیزی را به یاد نمی‌آورند اما حرفه‌ای هستند. به همین دلیل ما بازیکنانی همانند والتر زنگا، نیکولا برتی، ایوان زامورانو، جولیو کروز، دیگو سیمئونه، مارکو ماتراتزی، ساموئل اتوئو را فراموش نمی‌کنیم. همه آنها نه همه قهرمان و نه جزو مقدسات بودند، بلکه همه آنها مرد بودند. این مسئله احترام و عشق به پیراهن و باشگاه است که بخشی از تاریخ فوتبال است."

ضمن این پیام دقایقی از بازی طرفداران که از رفتار ایکاردی خشمگین بودند فریاد می‌زدند: سرباز مزدور برو! دلیل سر دادن این شعار وابسته بودن کارهای حقوقی مائورو به همسرش است که روز گذشته در میلان مورد حمله سنگ از طرف ناشناس قرار گرفته بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز