خبرگزاری کار ایران

توضیح مدیر اینتر درباره وضعیت ایکاردی

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۴۳۶

مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی اینترمیلان هفته سخت و پرچالشی را سپری کرد.

به گزارش ایلنا،‌ بپه ماروتا مدیر اجرایی باشگاه اینترمیلان در گفت و گوی تلویزیونی با واندا نارا، همسر مائورو ایکاردی تایید کرد که این باشگاه به هیچ وجه تصمیم نداشته تا روحیه کاپیتان سابق خود را تضعیف کند.

روز چهارشنبه باشگاه اینتر در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد مائورو دیگر کاپیتان نراتزوری نیست و این وطیفه به سمیر هندانوویچ اهدا شده است.

ماروتا در واکنش به اظهارات اخیر واندا در برنامه تلویزیونی مدیاست اظهار داشت: "ما می خواهیم وضعیت را آرام کنیم، چرا که این تصمیم گرفته شده است همانطور که یک سرپرست خانواده یک بار تصمیم می‌گیرد تا به رشد کودکان کمک کند.

او ادامه داد: مائورو 25 ساله است و جاده‌ای برای یادگیری پیش رو دارد. من سعی کردم آن را به صورت شخصی توضیح دهم، همانطور که مربی نیز این کار را انجام داد. فقط می‌خواستم به واندا اطمینان دهم، زیرا غم انگیز بودم که او گریه کند. اما ما می‌خواستیم مشخص کنیم که چه کاری انجام بدهیم که هم به نفع مائورو است و هم به نفع هواداران. دلیل نمی‌بینم تمام دلایل را مطرح کنم اما این تصمیم درست بود و هیچ چیزی به خطر نیفتاده است. من می‌خواهم توضیح دهم که هرگز تعهد و حرفه ای و روحیه بازیکن را تضعیف نمی‌کنیم. اگر او بخواهد به زودی برای بحث در مورد این موضوع ملاقات خواهیم کرد، اما ما قبلا ملاقات کردیم تا پیشنهاد جدیدی را ارائه کنیم.باز هم، آنها می‌توانند این پیشنهاد را قبول یا رد کنند. هیچ چیز به خطر نیفتاده است، زنده باد اینتر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز