خبرگزاری کار ایران

قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران خبر داد:

تخفیف ۵۰ تا ۷۰ درصدی طرح ترافیک برای آژانس‌ها و وانت‌بارها

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۴۳۴

قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، از تخفیف ۵۰ تا ۷۰ درصدی طرح ترافیک در سقف سهمیه‌ای برای آژانس‌ها و وانت‌بارها خبر داد.

به گزارش ایلنا، شهریار افندی‌‌زاده در مورد سهمیه طرح ترافیک و حلقه دوم برای آژانس‌‌‌ها و وانت‌بارها گفت: امسال برای طرح ترافیک آژانس‌‌ها در سقف سهمیه ۵۰ درصد تخفیف لحاظ شده است و در صورت داشتن «سند سفر»، این تخفیف به ۷۰ درصد می‌رسد.

وی افزود: در مورد وانت‌بارها نیز همین تخفیف لحاظ شده است و اگر خودرویی دارای باربرگ یا سند حمل جابجایی باشد، این تخفیف به ۷۰ درصد می‌‌رسد، یعنی ضرایب ۰.۵ به ۰.۳ کاهش خواهد یافت.

قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک در مورد محدوده حلقه دوم اظهار داشت: همین تخفیف برای آژانس‌‌ها و وانت‌بارها در مورد حلقه دوم نیز لحاظ شده است، تنها تفاوت آن با طرح ترافیک این است که در محدوده حلقه دوم سقف سهمیه وجود ندارد.

افندی‌زاده ادامه داد: مشکلات طرح ترافیک سال ۹۷ رفع شده و سیستم یکپارچه‌ای برای محدوده طرح ترافیک و حلقه دوم ایجاد خواهد شد. همچنین مطالعات و بررسی‌های مناسبی برای طرح ترافیک و حلقه دوم در سال ۹۸ صورت گرفته و می‌تواند طرح خوبی اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه شورای حمل و نقل ترافیک ۳ ماه فرجه برای اجرای طرح حلقه دوم در نظر گرفته است تا مردم به خوبی با آن آشنا شوند، تصریح کرد: هر خودرو برای ورود به حلقه دوم در هر فصل می‌تواند ۲۰ روز به صورت رایگان و بدون لحاظ پلاک در محدوده حضور داشته باشد و برای تردد بیشتر در این محدوده عوارض پرداخت کند.

قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در مورد خودروهای پلاک شهرستان نیز خاطرنشان کرد داد: روزهای مجاز برای ورود پلاک شهرستان به حلقه دوم در هر فصل ۱۵ روز و منوط به ثبت نام در سامانه تهران من است.

افندی‌زاده با اشاره به اینکه سقف سهمیه در هیچ یک از روزهای ۹۷ پر نشد، ابراز داشت: برهمین اساس سقف سهمیه طرح ترافیک در سال ۹۸ تغییر نخواهد کرد.

به گفته وی سهمیه های مربوط به جانبازان، خبرنگاران و سایر موارد بدون تغییر اعمال خواهد شد.

قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اضافه کرد: زمان پیک اول ترافیک نیز از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۰ صبح و پیک دوم از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در نظر گرفته شده است. در روز پنجشنبه نیز طرح از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳ خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز