خبرگزاری کار ایران

گفتگو لژیونر ایرانی با سایت باشگاه برایتون؛

جهانبخش: مصدومیت جزئی از فوتبال است/ هواداران انتظار دارند گلزنی کنم

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۳۷۱

وینگر ایرانی تیم برایتون در خصوص شرایط خود در این تیم به اظهارنظر پرداخته است.

به گزارش ایلنا، علیرضا جهانبخش، هافبک ملی پوش کشورمان در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه برایتون گفت: من در شرایط کنونی از لحاظ جسمی در وضعیت خوبی قرار دارم. بعد از 4 یا 5 بازی دیگر به میادین برخواهم گشت. ما در 2 بازی اخیر به پیروزی رسیدیم و من نیز تمرینات خوبی داشتم. اعتماد به نفس بالایی برای برگشتن دارم.

وی درباره مصدومیت طولانی مدت اول فصلش گفت: اصلا انتظار نداشتم که به مدت 8 یا 9 هفته از میادین دور باشم. مصدومیت نیز جزئی از فوتبال است. واقعا شرایط سختی را پشت سر گذاشتم. از لحاظ جسمی و روانی شرایط بدی داشتم ولی خداراشکر ان مرحله را پشت سرگذاشتم و الان در شرایط خوبی قرار دارم. الان نیاز دارم دوباره به میدان بروم و بازی کنم تا اعتماد به نفس را دوباره به دست بیاورم. من فقط می خواهم در برایتون بیشتر در ترکیب قرار بگیرم.

ستاره ایرانی ادامه داد: از من به عنوان یک وینگر در خط حمله مردم و هواداران انتظار دارند که بیشتر از این ها گلزنی کنم یا در گل ها موثر باشم. هدف من در شرایط کنونی تمرکز روی قوای جسمانی است تا بتوانم به آمادگی کامل برسم و در نهایت برای برایتون گل های بیشتری بزنم و این امری مهم برای من است. البته پیروزی تیم مهمتر از گلزنی من است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز