خبرگزاری کار ایران

سید سعید شاهرخی:

تولید پنج میلیون تنی همدان در بخش کشاورزی/ همدان در حوزه صنعت و معدن ظرفیت‌های خوبی دارد

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۹۱۴

استاندار همدان گفت: توجه به استاندارد رونق تولید را برای استان به ارمغان می آورد و تمام دستگاه های اجرایی باید استانداردسازی را در اولویت قرار دهند.

به گزارش ایلنا، سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در شورای استاندارد که با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد برگزار شد، اظهار داشت: استان همدان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت می کند و بند ۲۴ اقتصاد مقاومتی که به مقوله استاندارد توجه صریح دارد را در راس امورات استان قرار داده ایم.

استاندار همدان افزود: تحقق این بند از سیاست اقتصاد مقاومتی موجب تولید کیفی کالا و رونق کالای داخلی می شود. 

شاهرخی گفت: از این پس شورای استاندارد سازی را شخصا برگزار خواهم کرد و مصوبات این جلسه را با جدیت بیشتری پیگیری می کنیم. 

استاندار همدان از مسکن و شهرسازی و شهرداری‌ها خواست با تقویت نظارت‌ها، به تولید واحدهای ساختمانی با کیفیت و ایمن کمک کنند. 

وی با اشاره به آثار بجا مانده از همه ادوار تاریخی در همدان گفت: این استان دارای تاریخ و تمدن وصف ناپذیری است و برهمین اساس نام زیبای پایتخت تمدن ایران زمین برایش ثبت شده است.

شاهرخی گفت: همدان بر اساس همین داشته ها به عنوان مقصد گردشگری در دنیا معرفی شده و در سال ۲۰۱۸ کرسی پایتختی گردشگری آسیا را کسب کرده و بازتاب‌های خوبی در بعد فراملی داشت. 

وی یادآوری کرد: در بخش کشاورزی هم دارای قابلیت‌های بسیار هستیم و بیش از پنج میلیون تن تولید داریم و در حوزه صنعت و معدن نیز ظرفیت‌های خوبی داریم که همه این ویژگی‌ها همدان را بسیار پویا در کشور جلوه داده است. 

شاهرخی نگاه ویژه رئیس جمهوری به بانوان را نشان از توانمندی این قشر دانست و گفت: رئیس سازمان ملی استاندارد نمونه بارزی از زنان بزرگ و مسئولان مقتدر معرفی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز