خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک عنوان کرد:

چوب همکاری نکردن برخی بانک‌ها لای چرخ واحدهای تولیدی آبیک

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۸۸۰

فرماندار شهرستان آبیک گفت: همکاری نکردن برخی بانک‌ها با واحدهای تولیدی شهرستان آبیک، آنان را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در مراسم معارفه سرپرست جدید شعبه تامین اجتماعی شهرستان آبیک اظهارکرد: بیش از 80 درصد مردم شهرستان آبیک تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند که آمار قابل توجهی است و می‌طلبد نگاه ویژه‌ای به تامین اجتماعی این شهرستان شود.

وی افزود: ارتقای تامین اجتماعی شهرستان آبیک از تیپ سه به تیپ یک حاصل زحمات مسوولان تامین اجتماعی شهرستان آبیک و استان قزوین بوده است.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: امروز در کشور، دغدغه تولید و معیشت مردم بر کسی پوشیده نیست و از رهبر انقلاب گرفته تا پایین‌ترین سطوح این دغدغه وجود دارد.

احمدپور اضافه کرد: تحریم‌ها اثر خود را بر وضعیت اقتصادی گذاشته که لازم است مسئولان تامین اجتماعی و امور مالیاتی کار تولیدکنندگان را قفل نکنند و باری بر دوش آنها نگذارند چرا که تحریم‌ها به اندازه کافی تاثیر خود را بر اذهان تولیدکنندگان گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: همکاری نکردن برخی بانک‌ها با واحدهای تولیدی موجب شده کمر آنها خم شده و آنان را دچار گرفتاری کند و دود این موضوع به چشم مردم می‌رود.

این مسئول تصریح کرد: تعاملات و مراودات تامین اجتماعی با فرمانداری شهرستان آبیک گسترده شده و رئیس پیشین تامین اجتماعی بیشتر از حد انتظار، ارتباط سازنده، مثبت و مطلوب با مسئولان داشته که زحمات وی قابل تقدیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز