خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان:

خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی، رضایتمندی مخاطبان را به همراه دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۱۸۰

خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی استان اصفهان با هدف تسریع در ارائه خدمات، کاهش تردد درون شهری و افزایش رضایتمندی کارفرمایان انجام شده است.

مدیر کل تأمین اجتماعی اصفهان خدمات غیر حضوری این سازمان را موجب افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و کارفرمایان دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علی اصغر دادخواه در دیدار با فرماندار شهرستان دولت آباد گفت: به منظور رفاه حال بیمه شدگان، طرح‌های نوینی در سازمان تامین اجتماعی اجرا شده که می‌توان به ارسال لیست حق بیمه ماهانه توسط کارفرمایان به صورت مجازی، صدور مجازی فیش حق بیمه اختیاری ومشاغل آزاد اشاره کرد.

وی افزود: خدمات جدید با اهداف تسریع در ارائه خدمات، کاهش تردد درون شهری و افزایش رضایتمندی کارفرمایان انجام شده است.

دادخواه با اشاره به۱۱۰ هزار نفر جمعیت شهرستان دولت آباد افزود: در حال حاضر ۶۵ هزار نفر در این شهرستان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان، تعداد مستمری بگیران شهرستان دولت آباد را ۲۵۰۰ پرونده، تعداد بیمه شدگان را ۲۳ هزارنفر، تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری را ۲۹۰ نفروکارگاه‌های فعال این شهرستان را۳ هزار و۱۰۰ واحد اعلام کرد.

فرماندارشهرستان دولت آباد با تقدیر وتشکراز خدمات سازمان تامین اجتماعی گفت: باتوجه به اینکه این سازمان خدمات گسترده‌ای رابه اقشار مختلف جامعه ارائه می‌کند، لازم است خدمات غیرحضوری آن گسترش بیشتری پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز