خبرگزاری کار ایران

ارزش خرید کدام خودروی جیلی بیشتر است؟

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۷۸۱

کمپانی جیلی سال‌های زیادی است که محصولات خود را به ایران صادر می‌کند. این کمپانی نام خود را با محصولاتی چون جیلی امگرند 7 یا EC7 در ایران بر سر زبان‌ها انداخت. این جیلی امگرند 7 یک سدان خانوادگی متوسط بود که با امکانات قابل‌قبول و عملکرد موتور خوبی که داشت توانست دل خانواده‌های ایرانی را به‎دست آورد.

علاوه بر این قیمت این محصولات نیز نسبت به امکاناتی که ارائه می‌دادند کاملاً به‌صرفه بود. به همین دلیل در مدت کوتاهی محصولات بیشتری از کمپانی خودروسازی جیلی مانند جیلی X7 و جیلی امگرند RV-7 وارد بازار شدند. این خودروها نیز همانند دیگر عضو خانواده خود در ایران حضور موفقی داشتند. به‌طوری‌که جیلی امگرند RV-7 یکی از خوش نقش‌ترین هاچ بک‌های چینی بازار ایران محسوب می‌شد.

در یک برهه زمانی کوتاه واردات این خودرو بنا به دلایلی متوقف شد. اما در سال 97 جیلی بازهم مثل قبل قدرتمند ظاهر شد و با ورود خود توجهات زیادی را به سمت سدان جدید خود یعنی جیلی GC6 الیت جلب کرد. در ادامه با معرفی مختصری از محصولات این خودروسازی، ارزش خرید آن‌ها را در ایران بررسی خواهیم کرد.

ارزش خرید کدام خودروی جیلی بیشتر است؟

جیلی GC6 اکسلنت

بررسی را ابتدا از این خودرو تازه‌وارد از کمپانی جیلی آغاز می‌کنیم. این خودرو به‌تازگی توسط شرکت جدید واردکننده محصولات جیلی یعنی بم‎خودرو در دست مونتاژ قرار گرفته است. این خودروی مونتاژ شده به‌عنوان نسخه فیس لیفت شده بانام جیلی GC6 اکسلنت وارد بازار شد. جیلی اکسلنت GC6 نسبت به مدل اولیه وارداتی یعنی جیلی GC6 الیت ازنظر طراحی خارجی و داخلی مدرن‌تر شد. علاوه بر این در بخش فنی نیز تغییراتی ازجمله به‌روزتر شدن گیربکس و بهتر شدن عملکرد موتور را داشت. امکانات داخل کابین جیلی GC6 اکسلنت با اضافه شدن سانروف، دوربین عقب، نمایشگر لمسی بزرگ‌تر و دورنگ شدن تریم داخلی رضایت‌بخش‌تر از قبل بود.

ارزش خرید کدام خودروی جیلی بیشتر است؟

باوجود همه این تغییرات این خودرو در سال 97 فروش نسبتاً خوبی را تجربه کرد. ازآن‌جهت که جیلی GC6 اکسلنت یک خودرو مونتاژی است، می‌توان نتیجه گرفت باگذشت زمان قطعات این خودرو فراوان‌تر و قابل‌دسترس‌تر خواهد بود. علاوه بر این بازار خریدوفروش جیلی GC6 نیز در بازار فعلی از رونق خوبی برخوردار است. با همه این تفاسیر می‌توان نتیجه گرفت که خرید جیلی GC6 با امکانات رفاهی مناسب و باقیمت حدود 120 تا 130 میلیون تومان از ارزش بالایی برخوردار است.

ارزش خرید کدام خودروی جیلی بیشتر است؟

 جیلی امگرند X7

کمپانی جیلی در طراحی جیلی امگرند X7 چندان موفق نبود و به همین دلیل نیز باوجود رقبای چینی دیگر این خودرو نتوانست رقابت زیادی را در بازار ایران تجربه کند. نه‌تنها در طراحی بلکه در عملکرد فنی نیز این کراس اور متوسط در مقابل رقبایی مانند جک S5 حرفی برای گفتن ندارد. از طرفی نیز بازار خریدوفروش جیلی امگرند X7 در ایران رونق چشم‌گیری نداشت و قطعات این خودرو نیز پس از مدتی در بازار بسیار محدود شد. در چنین شرایطی منطقی است که بسیاری از خریداران برای خرید کراس اور به سراغ رقبای این خودرو با طراحی مدرن‌تر و امکانات به‌روزتر و بیشتر بروند. قیمت جیلی امگرند X7 کارکرده در حال حاضر حدود 140 تا 180 میلیون تومان می‌باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز