خبرگزاری کار ایران

با رقابت ۲۶۰ ورزرشکار به میزبانی رشت؛

گیلان قهرمان مسابقات طناب کشی کارکنان دولت شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۴۸۹

رقابت های طناب کشی کارکنان دولت گرامیداشت دهه مبارک فجر ، با قهرمانی تیم گیلان در رشت پایان یافت.

به گزارش ایلنا از رشت، در این دوره از رقابت‌های یک روزه که در بخش آقایان و در سالن ورزشی آتش نشانی رشت برگزار شد، حدود 260 ورزشکار از استان های مختلف کشور در قالب 21 تیم با هم به رقابت پرداختند.

ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها در قالب تیم‌های طناب کشی سیستان و بلوچستان ، کردستان ، همدان ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، قم ، اصفهان ، کرمانشاه، علوم پزشکی تهران ، مرکزی ، زنجان ، فارس ، چهارمحال و بختیاری ، یزد ، گلستان ، اردبیل ، قزوین ، البرز ، خراسان شمالی، تهران و گیلان حضور داشتند.

در پایان این رقابت ها، تیم های طناب کشی گیلان و فارس با برتری برابر رقبای خود به دیدار نهایی راه یافتند که در بازی فینال نیز، تیم طناب کشی گیلان با نتیجه 2 بر صفر برابر حریف خود به برتری رسید تا عنوان قهرمانی کشور را به خود اختصاص دهد.

همچنین در دیدار رده بندی این رقابت ها ، تیم های طناب کشی قزوین و کرمانشاه رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم طناب کشی قزوین حریفش را شکست داد تا روی سکوی سوم رقابت های طناب کشی قهرمانی کارمندان دولت کشور قرار گیرد.

در پایان از سوی مسئولان برگزاری این رقابت ها، به تیم های برتر مسابقات طناب کشی قهرمانی کشور حکم و جام قهرمانی و همچنین به نفرات تیم ها برتر ، لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز