خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر رشت مطرح کرد:

حمایت از سرمایه گذاران، رکن اصلی توسعه شهری

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۴۸۶

رئیس شورای شهر رشت گفت: همه ما از خانواده بزرگ شهرداری هستیم و همبستگی و همکاری بین مدیران شهرداری می‌تواند در تسریع روند کار موثر باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیر حسین علوی در بازدیدهای هفتگی خود به همراه رئیس سازمان سرمایه‌گذاری به شهرداری منطقه چهار رفت.

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به لزوم تسریع در روند امور در شهرداری، اظهار داشت: بسیاری از اموری که در شهرداری روند کندی دارد، ناشی از مشکلات درون سازمانی است. همه ما از خانواده بزرگ شهرداری هستیم و همبستگی و همکاری در بین مدیران شهرداری می‌تواند در تسریع روند کار موثر باشد.
 
علوی همچنین خواستار تحرک شجاعانه از سوی مدیران شهرداری شد و شجاعت در اجرای پروژه‌ها را موجب اجرای پروژه‌های بزرگ دانست.
 
رئیس‌شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به توانایی‌ها و استعدادهای بالقوه شهر رشت بیان کرد: شهر رشت دارای ظرفیت‌هایی است که برای سرمایه گذاران دارای جذابیت است.
 
وی همچنین حمایت از سرمایه گذاران را رکن اصلی توسعه در شهر دانست و خواستار در اولویت قراردادن حمایت از پروژه‌های سرمایه گذاری در برنامه های شهرداری شد.
 
سید امیرحسین علوی راهکار بسیاری از مشکلات شهرداری را در تعاملات بین دستگاهی دانست و افزود: در بین مدیران شهرداری دغدغه های مشترکی وجود دارد و برخی از پروژه ها در مناطق و سازمان سرمایه گذاری مشترک میباشد که این اشتراک نباید باعث سردرگمی سرمایه گذار شود و بروکراسی را به گونه ای باید تعریف نمود که سرمایه گذار امور خود را از طریق یک مدیر پیگیری نماید تا دچار پیچیدگی در اجرای روند نشود.
 
مدیر منطقه ۴ شهرداری رشت با اشاره به پروژه های شهرداری در محدوده منطقه چهار بیان داشت: محدوده منطقه ۴ شهرداری رشت دارای ظرفیتهای خوبی از جمله تالاب عینک، باغ سالار مشکات و ملک چهارده هکتاری موجود در این منطقه می باشد که برای سرمایه گذارای جذابیت خوبی دارد.
 
آرش امیرلو موانع حقوقی و زمان طولانی در شهردار نداشتن شهر رشت را از عوامل کند بودن پروژه ها دانست و بیان نمود: بسیاری از مشکلات در کند شدن روند توسعه شهری زمان طولانی در انتخاب شهردار می باشد و سرمایه گذاران برای مذاکره در این شرایط که شهرداری مدیرارشد و منتخب شورا را ندارد برای مذاکره ورود نخواهند کرد.
 
وی اتصال ملک چهارده هکتاری به تالاب عینک را از پروژه های شاخص منطقه دانست و افزود: در پی اجرای این پروژه و رفع موانع حقوقی تالاب عینک طرح هایی برای تالاب در نظر گرفته شده که حتی در جهت اشتغال زایی برای شهروندان نیز موثر می باشد.
 
در پایان رئیس شورای شهر رشت به اتفاق مدیر منطقه ۴ و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری از ساختمان اداری و پروژه های سرمایه گذاری محدوده منطقه چهار بازدید کردند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز