خبرگزاری کار ایران

پایان زندگی مشترک مائورو-واندا؟

ویدئوی عجیب همسر ایکاردی در اینستاگرام

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۰۰۰

مائورو ایکاردی نامی است که در حال حاضر پس از از دست دادن کاپیتانی اینتر میلان، اتفاق‌های زیادی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایلنا، مائورو ایکاردی چهارشنبه هفته گذشته به یکباره کاپیتانی اینتر میلان را از دست داد، او در لیست بازی مقابل راپیدوین در لیگ اروپا هم حاضر نبود و سپس به دلیل مصدومیت زانو دیدار با سمپدوریا را هم از دست داد.

دو روز پیش در میلان به خودرو همسر ایکاردی که وکالت او را برعهده دارد و به عنوان مدیربرنامه این مهاجم امور ورزشی او را پیگیری می‌کند حمله شد و با پرتاب سنگ از سوی افراد ناشناس واندا ایکاردی تهدید شد.

عمده اختلافات باشگاه اینتر و البته طرفدارانش با مهاجمی که امروز 26 ساله شد رفتارهای ناشایست همسر اوست که سعی بر بهم زدن تمرکز بازیکنان این تیم داشته و اعتقاد دارد اعتبار همسرش بیشتر از سایر بازیکنان نراتزوری است.

پس از اینکه ایکاردی و همسرش در حالیکه تماشاگر بازی مقابل سمپدوریا بودند با شعارهای تند تماشاگران مواجه شدند،‌ واندا در صفحه اینستاگرامش ویدیویی عجیب منتشر کرد که به سرعت پربازدید شد. او در شب تولد این مهاجم آرژانتینی در کلیپی 12 ثانیه‌ای مشغول آتش زدن عکس‌های خودش و ایکاردی شد تا تعجب برانگیز شود.

حجم ویدیو: ۳.۰۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۱۲ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز