خبرگزاری کار ایران

نمایندگی کولر گازی بوش در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۹۱۷

طراحی منحصر به فرد و کارایی بالای کولر گازی و اسپلیت‌های بوش و همچنین تبلیغات وسیع ، باعث شده تا مصرف کنندگان در سراسر جهان ، استقبال گسترده‌ای از محصولات این شرکت داشته باشند.

ایلنا؛ معرفی کولر گازی بوش در اصفهان

طراحی منحصر به فرد و کارایی بالای کولر گازی و اسپلیت های بوش و همچنین تبلیغات وسیع ، باعث شده تا مصرف کنندگان در سراسر جهان ، استقبال گسترده ای از محصولات این شرکت داشته باشند.

امروزه در ایران ، کولر گازی بوش اینورتر ، به عنوان یکی از قدرتمندترین و پرفروش ترین برندهای کولر گازی و اسپلیت شناخته می شود ؛ دوام طولانی قطعات فنی و طول عمر بالای کمپرسور این محصول ، باعث شده این کولر گازی قیمت بالاتری نسبت به بعضی از محصولات مشابه داشته باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش در نمایندگی کولر گازی بوش در اصفهان

پس از خرید کولر گازی بوش اینورتر و تحویل آن ، به هیچ عنوان به بسته بندی آکبند دستگاه دست نزنید. در واقع اولین اقدام شما باید تماس با مرکز خدمات نصب مجاز آنلاین سرویس ۲۴ و نمایندگی کولر گازی بوش در اصفهان توسط شماره تلفن های درج شده بر روی گارانتی کولر گازی بوش برای هماهنگی ارسال نصاب جهت انجام عملیات نصب، بهره برداری و گارانتی دستگاه باشد.

بدیهی است تعیین دقیق زمان نصب بر اساس نوبت و صرفا˝ توسط سرویس کاران مجاز آنلاین سرویس ۲۴ بوش تعیین می شود.

کولرهای گازی بوش در اصفهان دارای ۵ سال ضمانت کمپرسور و ۲ سال گارانتی قطعات فنی توسط کارت ضمانت آنلاین سرویس ۲۴ می باشد.

ضمانت نامه و گارانتی کولر گازی بوش در ایران

شرکت خدماتی فن آوران آرشام صنعت به شماره ثبت ٢٣٩ و شماره ملی ١٤٠٠٤٩٢٨١٤٤ به تاریخ ثبت سال ١٣٨٢ (سهامی خاص با مسولیت محدود) با نام و لوگوی آنلاین سرویس ٢٤ ( آنلاین سرویس ٢٤ ) به عنوان تنها ارائه دهنده رسمی ضمانت نامه و خدمات پس از فروش کولر گازی دیواری ، ایستاده و پرتابل بوش با بیش از ۱۵ سال سابقه کاری و داشتن بیش از ١٠٠٠ تکنسین مجرب و کار آزموده در تمام شهرهای ایران در زمینه نصب و راه اندازی و تعمیرات لوازم خانگی آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

لوگو و اسم این شرکت ( آنلاین سرویس   ۲۴) ثبت رسمی گشته و کلیه حقوق ثبتی و معنوی آن محفوظ و هرگونه تقلید یا کپی از نام ، لوگو و موارد ذینفع این شرکت پیگرد قانونی خواهد داشت .

مزایای استفاده از خدمات پس از فروش آنلاین سرویس ۲۴

–بهره مندی از مزایای پوشش تعویض کالا.

–حُسن سابقه در پشتیبانی از 11 هزار مشترک.

–خدمات پس از فروش مورد تأیید توسط متخصصان، مجامع و اتحادیه ها.

–استفاده از قطعات اورجینال در دوره خدمات و پس از آن.

–گستره پهناور مناطق تحت پوشش به پشتوانه 1000 نمایندگی در سراسر ایران.

–دارای گواهینامه ISO 9001:2008 در سیستم مدیریت خدمات پس از فروش.

–کیفیت بالای خدمات پس از فروش به گواه 15 سال سابقه حضور درخشان در ارایه خدماتی استاندارد و شایسته مشتریان برندهای برتر.

تعمیرات کولر گازی بوش در اصفهان

کارشناس فنی نمایندگی کولر گازی بوش: ۰۹۱۲۰۲۱۱۷۱۰

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز