خبرگزاری کار ایران

97 درصد صرفه جویی در برق با اینورتر خورشیدی گری

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۹۱۵

اولین سیستم خنک کننده خورشیدی هیبریدی جهان، شما را قادر می سازد انرژی خورشید را از طریق پانل های فتوولتائیک به برق DC تبدیل کند .ترکیب تکنولوژی خورشیدی به همراه اینورتر این معنا را می دهد که شما و خانواده تان می توانند از مزایای کنترل دما، سطح سر و صدای کمتر و افزایش بهره وری انرژی لذت ببرید.

فن آوری اینورتر خورشیدی هیبرید گری یا Gree Solar Hybrid Inverter  این امکان را برای شما فراهم می کند که انرژی طبیعی و آزاد را از طریق نور خورشید فراهم بیاورد تا به شما کمک کند دستگاه تهویه مطبوع جدیدی را تجربه کنید. شما می توانید با کمک سیستم ترکیبی خورشیدی اسپلیت  گری به 97٪ صرفه جویی در مصرف برق برسید ، همچنین شامل نصب و استفاده آسان نیز می باشد. شما می توانید صرفه جویی در پول و کاهش مصرف انرژی خود را بدون هیچ زحمتی آغاز کنید. پانل های خورشیدی (به طور جداگانه فروخته می شود) توسط نصاب شما مستقیما به یونیت خارجی وصل می شود، این بدین معنا است که هیچ مبدل اضافی لازم نیست. سیستم به طور خودکار از پانل های خورشیدی بسته به سطح نور خورشید برای گرمایش یا سرمایش بدون وقفه استفاده می کند  و کم مصرف ترین کولر گازی را برای محیط تهیه کرد.

اینورتر خورشیدی هیبرید یا Solar Hybrid Inverter چیست؟

در حالی که  کولر گازی اینورتر گری  از یک سیستم تهویه مطبوع با سرعت ثابت سرمای بیشتری تولید و مصرف مناسب تری دارد ، اینورتر جدید هیبرید خورشیدی این میزان را به سطح جدیدی از کارایی رسانده است. اولین سیستم خنک کننده خورشیدی هیبریدی جهان، شما را قادر می سازد انرژی خورشید را از طریق پانل های فتوولتائیک به برق DC تبدیل کند .ترکیب تکنولوژی خورشیدی به همراه اینورتر این معنا را می دهد که شما و خانواده تان می توانند از مزایای کنترل دما، سطح سر و صدای کمتر و افزایش بهره وری انرژی لذت ببرید.

صرفه جویی در انرژی :

با استفاده از ماژول کنترل پاورپوینت ، دستگاه هیبریدی خورشیدی می تواند از قدرت خورشیدی DC تولید شده یا قدرت تولید برق AC یا DC و یا ترکیبی از آنها استفاده کند. این به این معنی است که بدون توجه به آب و هوا، شما راحتی بی وقفه از انرژی خورشیدی را به همان اندازه که در دسترس است استفاده می کنید و این انرژی خورشیدی به طور مستقیم جایگزین مقدار معادل انرژی AC از ارائه دهنده اصلی می شود. در شرایط مطلوب، می تواند تا 97٪ از مصرف برق خود را کاهش دهد.

به طور مستقیم به پانل های خورشیدی متصل می شود :

هیبرید خورشیدی ، مانند تمام سیستم های کولر گازی واسپلیت گری DC Inverter با استفاده از قدرت DC تبدیل شده از قدرت اصلی است.  هیبرید جدید خورشیدی می تواند قدرت DC به طور مستقیم از پانل های خورشیدی بدون نیاز به یک اینورتر یا کنترل گران قیمت دریافت کند.  DC خورشیدی به طور مستقیم جایگزین برق اصلی توسط تامین کننده انرژی شما می شود که می تواند هزینه های روزانه را تا 97٪ کاهش دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز