خبرگزاری کار ایران

جاوید مجلسی مطرح کرد:

در همه دنیا فقط عده خاصی موسیقی کلاسیک گوش می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۵۴۴

جاوید مجلسی گفت: در همه جای دنیا فقط عده خاصی موسیقی کلاسیک گوش می‌کنند. ما به کمک جشنواره موسیقی امسال می‌توانیم مخاطبان بیش‌تری را با این نوع موسیقی آشنا کنیم.

به گزارش ایلنا، جاوید مجلسی (رهبر ارکستر) درباره سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر گفت: بسیاری از مخاطبان با موسیقی کلاسیک آشنایی ندارند پس باید آنها را با انواع موسیقی آشنا کنیم و گوش آنها را به شنیدن موسیقی خوب عادت دهیم.

مجلسی در ادامه بیان کرد: در جشنواره امسال موسیقی کلاسیک جایگاه ویژه‌ای دارد که همین امر سبب شده است مخاطبان بیش‌تر به سمت این نوع موسیقی گرایش پیدا کنند.

این رهبر ارکستر افزود: در همه جای دنیا فقط عده خاصی موسیقی کلاسیک گوش می‌کنند. ما به کمک جشنواره موسیقی امسال می‌توانیم مخاطبان بیش‌تری را با این نوع موسیقی آشنا کنیم.

این هنرمند تاکید کرد: هدف جشنواره گسترش موسیقی است که خوشبختانه امسال جشنواره به این هدف خود رسیده است. جشنواره موسیقی فجر امسال به حضور موسیقی‌دانان برجسته اهمیت داده است و بسیاری از این هنرمندان اجرای صحنه‌ای دارند که سبب می‌شود مخاطبان با پیشکسوتان عرصه موسیقی بیش‌تر در ارتباط باشند.

جاوید مجلسی در ادامه خاطرنشان کرد: حضور پیشکسوتان در هر حوزه‌ای لازم و ضروری است و باید به آن اهمیت داده شود. در سال‌های گذشته جشنواره دارای آیین‌نامه نبود و به همین دلیل ضعف‌های بسیاری داشت ولی از امسال این اتفاق مهم رخ داده است و وجود این آیین‌نامه سبب رشد جشنواره می‌شود.

مجلسی افزود: مهم‌ترین سوال این است که چرا جشنواره برگزار می‌شود؟ جشنواره برگزار می‌شود تا هنرمندان جوان و پیشکسوتان به صحنه روند و مخاطبان را با موسیقی‌های مختلف آشنا کنند.

این رهبر ارکستر تاکید کرد: جشنواره موسیقی امسال به همه ژانرها توجه داشته است و همین موضوع باعث بهتر شدن روند جشنواره شده است. ما در جشنواره باید به همه سلیقه‌ها احترام بگذاریم. امسال یک هیات ۱۰ نفره برای جشنواره تصمیم‌گیری کرده‌اند و فقط براساس سلیقه یک نفر برنامه‌ریزی نشده است. زمانی‌که همکاری وجود داشته باشد جشنواره هر سال بهتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود که خوشبختانه روند برگزاری جشنواره سی و چهارم بسیار خوب بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز