خبرگزاری کار ایران

در شهرکرد صورت گرفت؛

متلاشی شدن باند ۱۲ نفره سارقان تجهیزات برق

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۴۵۸

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش مأموران این فرماندهی باند ۱۲ نفره سارقان با ۳۱ فقره سرقت ترانس و سیم برق به ارزش پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرکرد، دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سردار غلامعباس غلامزاده در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت زنجیره‌ای ترانس و سیم برق همراه با وقوع خاموشی متعدد در شهر سورشجان و حومه بلافاصله مأموران فرماندهی انتظامی بخش لاران وارد عمل شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.
 
وی افزود: در بررسی اولیه مأموران مشخص شد سارقان با استفاده از خودروهای سواری پلاک مخدوش تجهیزات سرقتی را در زمین‌های کشاورزی و زیر پل‌ها مخفی کرده و در فرصت مناسب به مخفیگاهشان منتقل می‌کنند.
 
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با تحت نظر قرار گرفتن محل‌های تردد احتمالی سارقان یک دستگاه سواری پژو پلاک مخدوش حامل سیم برق با دو سرنشین، توقیف شد.
 
وی خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی فنی پلیس به ۳۱ فقره سرقت تجهیزات برق به صورت باندی با همدستی ۹ سارق دیگر اعتراف کردند.
 
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مأموران در یک عملیات هماهنگ ۹ نفر دیگر از اعضا این باند را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه سارقان هفت دستگاه ترانس برق، سه‌هزار متر سیم برق و چهار دستگاه خودرو سواری پلاک مخدوش کشف کردند.
 
سردار غلامزاده ارزش اقلام مکشوفه را پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و از معرفی متهمان به مرجع قضایی خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز