خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

وزارت علوم متکفل نیروهای تعدیل‌شده جهاد دانشگاهی است

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۲۰۸

رییس جهاد دانشگاهی وزارت علوم را متکفل نیروهای تعدیل شده جهاد دانست و گفت: بررسی وضعیت این افراد با وزارت علوم است و ربطی به ما ندارد.

حمیدرضا طیبی (رییس جهاد دانشگاهی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به وضعیت تعدیل کارکنان وزارت علوم که به فعالیت در جهاد دانشگاهی مشغول بودند، گفت: این افراد کارکنان جهاد دانشگاهی نیستند، بلکه کارکنان وزارت علوم هستند. مسئول وقت جهاد دانشگاهی قبل از سال ۸۵ به درخواست معاونت فرهنگی وزارت علوم حاضر به پذیرش این افراد و بستن قرار داد با آنها شد، از همین رو اینها کارمندان وزارت علوم هستند و حقوقشان را هم این وزارتخانه به حساب جهاد واریز می‌کند‌.

وی در ادامه توضیح داد: تصمیمات اخذ شده در مورد آنها از سوی وزارت علوم بوده و ربطی به جهاد دانشگاهی ندارد، و جهاد صرفا به خاطر کمک به وزارت علوم این کار را کرده است. بارها خواسته‌ایم که این قرار داد فسخ شود، ولی از ما درخواست کرده‌اند که این کمک ادامه پیدا کند.

طیبی در خصوص اینکه جهاد دانشگاهی نقشی در این زمینه ندارد، گفت: وزارت علوم تصمیم داشت، به گونه‌ای این افراد را در دانشکده‌های مختلف مشغول به کار کند یا به تدریج برای آنها کاری انجام دهد، اما همه چیز به سیاست‌های کلی وزارت علوم برمی‌گردد و ما نقشی در این زمینه نداریم. در حال حاضر جهاد به عنوان یک سازمان به وازرت علوم جهت تامین نیرو کمک می‌کند.

رییس جهاد دانشگاهی گفت: به آقای باقری، قائم مقام وزیر علوم گفته‌ایم که متکفل این افراد شما هستید و این مساله را می‌دانند، لذا هر تصمیم‌گیری متوجه آنها است. ما هیچ نقشی در مورد سرنوشت این افراد نداریم، زیرا کارمندان ما نیستند. اینها سیاست وزارت علوم است و به ما ربطی ندارد، اما اگر بخواهند همکاری را ادامه دهند، طبق روال گذشته به آنها کمک می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز