خبرگزاری کار ایران

چگونه ارزان سفر کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۲۰۶

سفر رفتن گاهی وقتا تبدیل میشه به اتفاقی در دور دست که یک روزی قرار انجام بشه، چون وقتی می‌خواهیم به این فکر کنیم که یک سفر را چطور باید شروع کنیم اونقدر غرق در حاشیه های آن میشویم که اصل موضوع رو فراموش میکنیم، فکر اینکه خوب کجا برم، چطور برم، چند شبه میخوام برم، کجا میخوام شب رو بمونم، چی میخوام بخورم و بعد از همه اینها چقدر باید پول خرج کنم و آیا اصلا میتوانم که این پول را جورش کنم ! همه این سوال ها سفر تبدیلش میکنه به یه اتفاق دور، ولی میشه که این تجربه را به خودمون نزدیکش کنیم اگر که کمی به اطراف دقیق تر نگاه کنیم و از ابزارهایی که در کنارمون هست استفاده کنیم.

یکی از ابزارهایی که به ما کمک میکنه تا تجربه سفر رفتن برامون راحت تر بشه سامانه رزرواسیون آریا هست. همه ما میدونیم که بخش بزرگی از بودجه سفر را هزینه های مربوط به اقامت و رزرو هتل در بر میگیره و به همین خاطر داشتن ابزاری که بتواند مراکز اقامتی و هتل ها را معرفی کند و هتل ها را بر مبنای قیمت برای ما دسته بندی و بهترین قیمت رو به ما نمایش بدهد کمک بزرگی در بهینه کردن هزینه های سفر میکند.

رزرواسیون آریا به شما کمک میکنه تا هتل های هر شهری که قصد سفر به آن دارید را ببنید و قیمت ها را با هم مقایسه کنید و از میان آنها هتلی که با سلیقه شما هم خوان هست را انتخاب کنید و از تخفیف های ویژه آن استفاده کنید و هتل خود رزرو نمایید. به غیر از قیمت اتاق ها شما میتوانید در رزرواسیون آریا تصاویر هتل ها و اتاق ها را مشاهده کنید و امکانات موجود در هر هتل را ببنید و نظرات مسافرانی که قبلا در هتل اقامت داشته اند را بخوانید و با خیالی راحت رزرو هتل را انجام دهید. این سامانه علاوه بر هتل ها سایر مراکر اقامتی از جمله هتل آپارتمان ها، اقامتگاه های بوم گردی، خانه های سنتی و کاروانسرا ها را نیز برای میهمانان رزرو میکند.

چگونه ارزان سفر کنیم

برای مثال برای رزرو هتل های تهران یکی از پیشنهاد های ویژه رزرواسیون آریا رزرو هتل استقلال تهران  هست، رزرو اتاق های هتل پنج ستاره استقلال تهران همواره بر روی این سامانه با تخفیف های ویژه انجام میشود و شما در طول سال میتوانید از این تخفیف ها استفاده کنید.

اگر مقصد خود را پیداکردید و هتل موردنظرتان را رزرو کردید حالا فقط کافیست نگاهی به نقشه بیندازید و جاذبه های شهر مقصد را پیدا کنید و برای هر روز سفرتان برنامه ریزی کنید تا فرصت برای دیدن همه جاذبه ها را داشته باشید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز