خبرگزاری کار ایران

به او یاد می‌دهم که به قول و قرارش پایبند بماند

روشن: به افشارزاده گفتند سامره را اخراج کنی خودت را عوض می‌کنیم/ آکادمی استقلال منجلاب است!

مدیر سابق آکادمی استقلال معتقد است شخصی از بیرون، به افشارزاده گفته است که او را عزل کند.

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در واکنش به خبر عزل وی از سمت مدیریت آکادمی باشگاه استقلال گفت: من هم الان این خبر را شنیدم، صادق ورمزیار پسر خوبی است انشالله موفق باشد.

وی در واکنش به اظهارات افشارزاده که گفته حسن روشن قراردادی نداشته است، تاکید کرد: من قرارداد دارم این قرارداد را نزد آقای افشارزاده می‌برم تا بداند باید به قراردادها پایبند باشد.

روشن در پاسخ به این سوال که آیا قصد شکایت از باشگاه استقلال دارد، گفت: از باشگاه شکایت نمی‌کنم. کسی از خانواده خودش شاکی نمی‌شود. من فقط می‌خواهم به افشارزاده یاد بدهم که انسان هر چیزی را امضا نمی‌کند ولی اگر امضا کردی باید سر قول و قرارهایت بمانی. اینجا باشگاه بزرگی است امثال من می‌آیند و می‌روند اما این استقلال است که همیشه می‌ماند.

روشن در ادامه با انتقاد از موضع حمایتی افشارزاده از سامره گفت: او کاملا از سامره حمایت کرد در صورتی که سامره اشتباه کرده بود. شاید کسی از بالا به افشارزاده گفته بود اگر سامره برود شما هم عوض می‌شوی. افشارزاده هم گفته چشم.

روشن افزود: آکادمی باشگاه استقلال آلوده است. اینجا یک منجلاب است که ساخته‌اند. من به آنها گفتم 700 میلیون تومان بودجه بدهند که قرار شد 500 میلیون پرداخت کنند که همان را هم ندادند. مدیران استقلال از اینکه مجبور بودند برای ارتقاء آکادمی بودجه هزینه کنند زورشان آمد. به من گفتند باید از مردم پول بگیری. یعنی از پدر و مادرهایی که فرزندان خود را به باشگاه سپرده بودند باید پول می‌گرفتیم در صورتی که این بازیکن است که باید حقوق بگیرد.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای ورمزیار گفت: فرقی نمی‌کند چه حسن روشن باشد و چه ورمزیار، رمز موفقیت در آکادمی استقلال افتادن در این منجلاب است. مثلاً صادق باید قبول کند که از مردم پول بگیرد و بین خودشان تقسیم کنند.

کد خبر : ۳۹۲۵۰۸