خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهشهر :

کوتاهی در امور محوله مسئولان، خیانت به خون شهداست

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۸۶۹

هادی خنجری گفت: مسوولان اقلام مورد نیاز و تامین مایحتاج عمومی مردم در پایان سال و شب عید را به نحو مطلوب مدیریت کنند و نظارت کامل در بازار انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هادی خنجری شامگاه شنبه در جمع مدیران این شهرستان افزود: دشمنی دشمن با انقلاب ما که برخواسته از اراده مردم و ارزشهاست مخالف است.

وی اظهار کرد: دشمن به فکر بی بندوباری و کمرنگ کردن ارزشهاست و می خواهند ما دست از ایمان خود برداریم.

فرماندار بهشهر گفت: چهل سال عملکرد ملت ایران قابل مقایسه با انقلاب های دیگر دنیا نیست و ملت ما در آزادی، استقلال و عزت است.

خنجری، آرمان ملت ما را آرمانی الهی دانست که منتظر موعود است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن خاطر نشان کرد: جنگ اقتصادی افسانه نیست؛ جنگی است که توسط دشمن به راه انداخته شده و باید با صبر و بردباری در ادامه راه انقلاب از این جنگ روسفید خارج شویم.

نماینده عالی دولت اضافه کرد: کوتاهی در امور محوله مسوولان، خیانت به خون شهداست و پست ها امانتی در اختیار ماست.

خنجری گفت: علت همه گرانی ها و مشکلات، جنگ اقتصادی نیست و در این بخش باید ورود جدی داشته باشیم.

وی گفت: برای پایش قیمت ها ارزیابی هفتگی و دوره ای توسط همکاران فرمانداری انجام می شود و قیمت های بازار باید مدیریت شود.

خنجری ادامه داد: در برخی موارد کوتاهی کردیم و باید مایحتاج عمومی مردم مدیریت شود و طوری نشود که کالاهایی که با یارانه وارد می شوند؛ سر از جای دیگر در بیاورند.

وی افزود: مردم ما در همه شرایط جلوتر از ما حرکت می کنند و شایسته نیست در چنین شرایطی با مشکلات معیشتی، دست و پنجه نرم کنند.

خنجری گفت: برنامه ریزی لازم برای تامین مایحتاج عمومی شب عید انجام شد و نظارت کامل در بازار انجام می شود و نگرانی وجود ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز